مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از ۶۹ هزار جفت دستکش لاتکس در شهرستان ری کشف شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ۶۹ هزار و ۳۸۵ جفت انواع دستکش لاتکس به ارزش هفت میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در بازرسی از یک انبار در این شهرستان کشف و ضبط شد.

موسی احمدی  اظهار داشت: دستکش های فوق به جرم اخفاء و امتناع از عرضه کالا ضبط و پرونده نیز برای بررسی بیشتر و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی با اشاره به اینکه گشت های مشترک اداره صمت، اداره کل اطلاعات جنوب تهران، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، اداره کل تعزیرات حکومتی تمامی انبارهای جنوب تهران را بر جلوگیری از وقوع هرگونه جرمی زیر بازرسی می کنند، افزود:تمامی کشفیات تحویل نمایندگان شبکه بهداشت و درمان برای توزیع در مراکز بهداشتی می شود.

احمدی عنوان کرد: پنج تیم بازرسی تا عادی سازی شرایط به بازرسی از داروخانه ها و انبارها جهت جلوگیری از احتکار وسایل بهداشتی می پردازند.

وی تاکید کرد:  مردم شهرستان های ری در صورت مشاهده هر نوع تخلفی در داروخانه ها و انبارها می توانند با سامانه ۱۳۵ اداره تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان معدن وتجارت  تماس بگیرند.

شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

منبع ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه