مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۲۰ میلیارد کالاهای بهداشتی در ری

سونامی کشف ملزومات بهداشتی در شهرری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: مقادیر زیادی ملزومات بهداشتی مقابله با بیماری کرونا به ارزش تقریبی ۲۰میلیارد ریال از انبارهای سطح شهرستان ری کشف و در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با عنایت به اخبار واصله مبنی بر احتکار انواع کالاهای بهداشتی در بررسی‌های به عمل آمده با حضور رئیس و نمایندگانی از اداره اطلاعات جنوب تهران، غذا و دارو، دادسرا، فرمانداری، اداره صمت، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان؛ تخلف اخفاء و امتناع از عرضه کالا محرز و کالاهای احتکار شده کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: مقدار۳۶هزار و ۵۰۰ لیتر آب اکسیژنه و ۱۳هزار و ۶۴۰ لیتر ایزوپروپیل کشف و کاربرگ گزارش بازرسی با ارزش ۷میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال تشکیل و برای صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری ادامه داد: ٣٦ هزار لیتر الکل صنعتی که توسط صاحب کالا اخفاء و از عرضه آن امتناع می‌شد به ارزش ۲ میلیارد و سیصد و نود و شش میلیون ریال کشف شد.

احمدی با اشاره به کشف انواع دستکش تصریح کرد: تعداد ۳۰ هزار جفت دستکش جراحی لاتکس در یکی از انبارهای کهریزک به دلیل اخفاء و امتناع از عرضه کالا کشف و ضبط و کاربرگ گزارش بازرسی به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال تشکیل شد.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۰۵ هزار جفت انواع دستکش به ارزش ۳۴۷ میلیون و ۷۳۰هزار ریال همچنین ۶۹ هزار و ۳۸۵ جفت دستکش لاتکس نیز در انبار دیگری به ارزش هفت میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در بازرسی‌های به عمل آمده کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در پایان با اشاره به افزایش درخواست و نیاز جامعه به ملزومات بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل انبارها تا عادی‌سازی شرایط به صورت مستمر ادامه دارد لذا از اتحادیه انبارداران می‌خواهیم همکاری لازم را برای معرفی انبارهای نگهداری محصولات بهداشتی داشته باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.