مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برپایی جشن نیکوکاری غیرحضوری در شهرری

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری گفت: امسال به علت شیوع ویروس کرونا، نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری، کمک‌های اهدایی خود را از طریق شیوه‌های نوین به‌ صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

ابراهیم ذوالفقاریان با بیان اهمیت تأمین مایحتاج شب عید ایتام و نیازمندان و با تأکید بر اینکه انجام کار خیر و کمک به نیازمندان نباید هرگز متوقف شود، اظهار داشت: مردم نیکوکار شهرستان ری می‌توانند نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی عیدانه (نقدی) و توزیع در بین خانوار تحت حمایت از طریق شیوه‌های نوین پرداخت با این نهاد همکاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری امسال به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس به صورت غیرحضوری و از طریق کد دستوری #۱۸۸۷۷ تلفن همراه و همچنین درگاه اینترنتی emdad.ir و واریز به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۹۳۱۸ به نام کمیته امداد شهرری کمک های خود را واریز کنند.
ذوالفقاریان اضافه کرد: مردم خیر وخداجوی شهرستان ری در جشن نیکوکاری سال گذشته ۴۵۰ میلیون ریال به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند که پیش بینی می شود این رقم امسال به یک میلیارد ریال افزایش یابد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه