مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

32 طرح در فشافویه افتتاح می شود

فیض الله امامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید با تمامی سختی‌ها و مشکلات موجود گام‌های خوبی در بخش توسعه حسن آباد فشافویه برداشته است به طوری که در ایام الله دهه فجر امسال کارخانجات “فن آوران نسل تأسیسات پارسیان” و “عظیم قطعه ایرانیان” با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شمس آباد به بهره بردار می رسد.

وی در ادامه از افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی و ساختمان اداری شعبه تأمین اجتماعی حسن آباد فشافویه با اعتبار تقریبی ۲۴۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: پارک ساحلی، مجموعه آموزشی دختران ایرانی، سالن ورزشی پارک خانواده و بانوان با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های توسعه در بخش حسن آباد فشافویه می باشد که امسال به بهره برداری خواهد رسید.

امامی با بیان اینکه ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه احداث طرح‌های ورزشی و خدماتی روستایی در بخش حسن آباد فشافویه هزینه شده است، ابراز کرد: مجموعه آموزشی دختران ایران، جدا سازی آب شرب از خام، زیر سازی، آسفالت و جدول گذاری معابر ابتدای شهرک صنعتی شمس اباد، قلوه ریزی و اجرای بتن، زیرسازی و آسفالت خیابان شهید حججی از دیگر طرح‌های مهم بخش حسن آباد فشافویه می باشد.

وی یادآور شد: زیرسازی و آسفالت خیابان الوند و خیابان امام رضا (ع) روستای کنارگرد، جدول گذاری معابر سطح شهر، بازسازی ساختمان شورا اسلامی شهر حسن آباد، احداث سالن ورزشی تکواندو و کشتی و لوله کشی مکانیزه و چمن کاری و درختکاری پارک فرهنگ از سایر طرح‌های انجام گرفته در بخش حسن آّباد فشافویه می باشد.

حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه