مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

واگذاری 95 واحد مسکونی به مددجویان ری

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛علی نعمتی در نشست خبری دهه فجر با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۸۰ درصد از کودکان کار در شهرستان ری اتباع بیگانه هستند که پس از غربالگری آنها را پذیرش و بین 6 ماه تا یک سال در مراکز بهزیستی نگهداری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین متولی ساماندهی این افراد اداره اتباع است، گفت: اداره اتباع بایستی ورود اتباع غیرمجاز به کشور را محدود کند و از طرفی طی تعامل با سفارتخانه‌ها خروج این اتباع از کشور را تسهیل کند.

رئیس بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه تنها 10 درصد از معتادین پس از مراجعه به کمپ، بهبود پیدا می‌کنند، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان ری غربالگری شدند که ۱۱ هزار نفر از این افراد متعلق به ری هستند و مابقی از شهرستان‌های دیگر به این مراکز منتقل شده‌اند.

نعمتی در رابطه با کمپ‌های غیرمجاز موجود در شهرستان گفت: اداره بهزیستی در رابطه با کمپ‌ها، مهدهای کودک و سایر مراکز غیر مجاز که برای تاسیس و شروع به کار از طریق فرایند بهزیستی عمل نکرده‌اند، مسئولیتی ندارد و فرمانداری و بخشداری از طریق هماهنگی با اماکن اقدام به پلمب و جلوگیری از فعالیت این مراکز می‌کنند.

وی در رابطه با تامین مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹۵ واحد مسکونی با اعتبار ۲۷۷ میلیون تومان به مددجویان واگذار شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان ری با تاکید بر مناسب‌سازی معابر برای معلولین گفت: شورای مناسب‌سازی از ادارات مختلفی تشکیل شده که رئیس شورا در هر استان، استاندار و در هر شهرستان، فرماندار است و بهزیستی به عنوان دبیرخانه این شورا پیگیر امور فرهنگی و آموزشی را انجام می‌دهد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه