مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خطیب جمعه شهرری: شورای نگهبان تحت تاثیر جو روانی تایید صلاحیت قرار نگیرد

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی ‌ و اطلاع رسانی کشور باید با تبیین درست شرایط پیش از انقلاب کشور، پیشرفت ها و دستاوردهای نظام اسلامی را به نسل جدید کشور اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: مسئولان فاسد رژیم پهلوی به دلیل فرمانبرداری بی چون و چرا از استکبار جهانی اجازه هیچگونه نوآوری و حتی تعمیرات دستگاه های خارجی را به ملت ایران نمی دادند ولی امروز همانگونه که همگان شاهد هستند کشور در حوزه های هسته ای، پرتاب ماهواره و سایر علوم نوین جزو کشورهای پیشرو در جهان محسوب می شوند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه جشن های ایام الله دهه فجر باید کیفیت و مشارکت مردم به ویژه نسل جوان کشور برگزار شود، عنوان کرد: این ایام سالگرد رهایی ملت ایران از یوغ طاغوت زمان است، گرامیداشت این ایام کوچکترین کاری است که می توان در حق امام خمینی(ع) و شهدا انجام داد.

امام جمعه موقت شهرری در ادامه با بیان اینکه دشمنان به دنبال پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند، ابراز کرد: ملت مسلمان ایران باید بدانند که دشمنان از هر ابزاری برای ایجاد انتخابات سرد در دوم اسفند ماه استفاده می کنند اما به لطف و حضور پر شور مردم این توطئه دشمنان نیز در نطفه خفه خواهد شد.

ابراهیمی یادآور شد: ملت باید با مشارکت پرشور و انتخابات افراد اصلح در انتخابات مجلس و میان دوره ای خبرگان زمینه حضور افراد اصلح در مدیریت کشور را ایجاد نمایند تا ایران اسلامی در ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان بدون هیچگونه نگاه سیاسی و حزبی کار تایید صلاحیت های نامزدهای انتخاباتی را انجام داده است، افزود: اعتراض به شورای نگهبان نباید باعث شود اعضای این شورا تحت تاثیر  برخی جوهای روانی ایجاد شده در کشور قرار بگیرند.

ابراهیمی در ادامه به طرح شکست خورده آمریکایی و صهیونیستی معامله قرن اشاره کرد و افزود: فلسطین قلب تپنده جهان اسلام است، مسلمانان و آزادی خواهان جهان اسلام هرگز اجازه اینگونه جنایات در حق ملت فلسطین را نخواهند داد.

وی یادآور شد: آمریکایی ها تصور می کنند پس از ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی می توانند هر غلطی در منطقه انجام دهند ولی باید بدانند که سردار سلیمانی شهید بیشتر از زنده منافع آنان را تهدید می کند.

ابراهیمی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا خط مقاومت شاهد حرکت های ضد استکباری در میان ملت های مسلمان منطقه در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و یمن هستیم که اجازه اجرای معامله قرن را به هیچ عنوان نخواهند داد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.