مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: شور انتخاباتی محصول حضور رسانه‌هااست

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در جلسه مجمع روابط عمومی های شهرستان ری با محوریت نقش روابط عمومی در برگزاری انتخابات پرشور، نقش این ستاد را در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مهم خواند و افزود: در شرایط کنونی و با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه، نقش رسانه ها در امید آفرینی، ایجاد آرامش روانی درجامعه و تقویت وحدت و انسجام ملی بسیار مهم است.
وی خاطرنشان کرد: ۲ رویدادمهم و سرنوشت ساز دهه فجر انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس و میان دوره ای خبرگان رهبری را درپیش داریم؛ دشمنان نظام سعی بر ناتوان نشان دادن دولت دارند که این ضربه به انقلاب اسلامی می زند،   باید درجهت حفظ نظام، توانمندی، اقدامات وتلاش های انجام شده دولت جهت حضور پرشور مردم در انتخابات به دور از جناح بندی سیاسی به  اطلاع مردم برسد.
توکلی با اشاره به اینکه پس از بیانیه گام دوم نخستین دوره برگزاری انتخابات درکشور است، اظهار داشت: روابط عمومی و رسانه باید مشارکت اجتماعی در انتخابات را بالا برده و این امر از طریق حضور مردم که سرمایه اجتماعی جامعه هستند امکانپذیر است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها به ‌عنوان هنر هشتم و رسانه ها به عنوان عامل اصلی در ترغیب مردم به مشارکت حداکثری پای صندوق های رای نقش بسزایی دارند، بیان کرد: یکی از مهمترین نقش رسانه ها در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی، تبیین اهمیت انتخابات است که زمینه و بستر مشارکت و حضور حداکثری مردم را فراهم می کند.
فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات علاوه بر افزایش ضریب امنیت، موجب ارتقا مطالبات مردم در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می شود.
این مقام مسئول ادامه داد: رسانه ها می توانند در جامعه فرهنگ قانون مداری را تقویت و ترویج کنند زیرا اصل برگزاری انتخابات در قانون است و رسانه ها در نهادینه کردن این امر نقش مهمی دارند.
وی با بیان اینکه انتخابات سه ضلع دارد، بیان کرد: این ضلع‌ها را مجریان انتخابات، کاندیداها و مردم در زمان انتخابات تشکیل می‌دهند که برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه توسط مجریان انتخاباتی، توجه به قانون و داشتن اخلاق انتخاباتی توسط کاندیدا و حضور پرشور و شعور مردم در زمان انتخابات قطعا موجب برگزاری حماسه سیاسی سالم و شکوهمند می شود.
توکلی همچنین نقش اعضای کمیته اطلاع رسانی را در قبل، زمان و بعد از انتخابات مهم دانست و گفت: داشتن برنامه ایی منسجم و هماهنگ بین اصحاب رسانه و روابط عمومی های منطقه زمینه کسب اطلاعات دقیق و شفاف سازی در فرآیند برگزاری انتخابات به منظور اعتماد سازی در بین مردم را فراهم می کند.
جلسه مجمع روابط عمومی های شهرستان ری امروز دوشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری وجمعی از مسئولان در تالار فرمانداری برگزار شد

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه آینده به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه