مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انتخابات در ۴۶۰ شعبه اخذ رأی در ری برگزار می‌شود

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان ری گفت: انتخابات در این شهرستان در۴۶۰ شعبه اخذ رأی و با مشارکت ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ احمد شیخ‌محمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری، اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی با برشمردن چهار رکن امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت در انتخابات، نقشه راه و مسیر حرکت برای برگزاری انتخابات را برای مسئولان و مدیران اجرایی ترسیم کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ۵۵ نفر اعضای هیأت اجرایی انتخابات در شهرستان ری را تشکیل می‌دهند، بیان کرد: در ستاد انتخابات ۱۰ کمیته از جمله کمیته‌های پشتیبانی، حقوقی، فناوری اطلاعات، امنیتی، فضای مجازی، اطلاع‌رسانی، آموزش و … وجود داشته و اجرای تکالیف محوله را دنبال می‌کنند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان ری با تأکید بر اینکه فرمانداری ری همه زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز را برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی و فراهم کرده است، افزود: ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، انتخابات را در حوزه ری برگزار می‌کنند.
شیخ‌محمدی با اشاره به فعالیت ۶۵ هزار شعبه اخذ رأی در جریان برگزاری انتخابات اسفندماه امسال در کشور، تصریح کرد: در حوزه شهرستان ری ۴۶۰ شعبه اخذ رأی فعال خواهد بود که ۴۲ درصد آن‌ها در مساجد، ۳۰ درصد در مدارس، ۱۸ درصد در حسینیه‌ها و مابقی در حوزه‌های دیگر مستقر می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط جنگ ترکیبی که دشمنان به دنبال منحرف کردن انتخابات، ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، تزلزل جایگاه مجلس شورای اسلامی، سیاه‌نمایی و تشکیک در سلامت انتخابات هستند، رسانه‌ها با روشنگری و ایجاد روحیه امیدآفرینی در بین مردم، در راستای ایجاد تحرک سیاسی و اجتماعی در جامعه نقش‌آفرینی و فعالیت کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه