مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیشبرد اهداف نظام سلامت و درمان در شهرستان ری نیازمند تغییر و اصلاح ساختار تشکیلاتی است

صبح امروز جلسه بررسی وضعیت و رفع مشکلات پروژه ساخت و توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر باحضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولین وزارت بهداشت در محل این مجموعه آموزشی درمانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ صبح امروز جلسه بررسی وضعیت و رفع مشکلات پروژه ساخت و توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل این مجموعه آموزشی درمانی برگزار شد.

در این نشست که باحضور جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، تقوایی مشاور و مدیر حوزه فرماندار و سایر مسئولین برگزار شد، وضعیت فعلی پروژه و نیز مسائل و مشکلات موجود در مسیر تکمیل و بهره برداری از این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه با اعلام آمادگی مجموعه مدیریت شهرستان جهت مساعدت در تکمیل این طرح، عنوان کرد: بیمارستان شهدای هفتم تیر بدلیل ماهیت اصلی آن روزانه پذیرای حجم بالایی از مصدومین ناشی از حوادث رانندگی و سایر بیماران از نقاط مختلف شهرستان ری و حتی شهرستان های مجاور می باشد که این موضوع ضرورت تسریع در اجرای طرح توسعه و نیز تجهیز و نوسازی وضعیت موجود بیمارستان را دوچندان می نماید.

وی افزود: فرمانداری ویژه شهرستان ری در راستای بهبود ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم شریف شهرستان و افزایش سطح سرانه های درمانی آمادگی دارد جهت تجهیز بیمارستان و رفع نواقص و کاستی های موجود از محل اعتبارات ارزش افزوده مبلغی را اختصاص دهد. در همین راستا مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال معادل ۱۰ میلیارد تومان برای خرید و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدای هفتم تیر اختصاص یافت.

معاون استاندار تهران ادامه داد: در راستای گسترش سطح خدمات دهی به شهروندان و ارتقای سرانه های بهداشتی از سوی فرمانداری شهرستان ری این ظرفیت وجود دارد که جهت توسعه و ساخت بخش های تخصصی مانند مرکز دندانپزشکی زمین مورد نیاز را اختصاص داده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار دهد.

باب الحوائجی در پایان اضافه کرد: بخش های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ری نیازمند یک مدیریت واحد و یکپارچه می باشد. امیدواریم با مساعدت دستگاه های متولی امر و حمایت های مجمع نمایندگان تهران در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد تکمیل و بهره برداری از این مجموعه درمانی و بهبود سطح خدمات رسانی به مردم شریف شهرستان ری باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه