مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیمارستان ۹ دی در شهرری راه اندازی می شود

شهرری- معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح از راه اندازی بیمارستان نیروهای مسلح ۹ دی در شهرری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سردار علی عبداللهی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث ۹ دی ری در جمع خبرنگاران گفت: شهرری و مناطق حاشیه‌ای این شهرستان یکی از مناطق پر جمعیتی است که نیروهای مسلح بیمارستانی در آن نداشتند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در پی راه اندازی بیمارستانی بدین منظور بودیم، تا با تسهیل گری خدمات به مردم و نیروهای مسلح و خانواده‌های آن‌ها این کاستی جبران شود.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همکاران بنده در سپاه سیدالشهدا بر آن شدند که بیمارستان ۹ دی ری راه اندازی شود.

وی در خصوص میزان پیشرفت عملیات احداث این بیمارستان گفت: راه اندازی این بیمارستان تقریباً به پایان رسیده و با تجهیز می‌تواند در حوزه‌های تخصصی مختلف درمانی خدمت رسانی کند.

عبداللهی موضوع درمان را از موضوعات بسیار مهم برای آحاد جامعه و از دغدغه‌های مردم دانست. گفت: هرچقدر این دغدغه را برای مردم از بین ببریم، کمک بسیار بزرگی انجام شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه