مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انتخابات بعنوان یک ویترین نمایانگر اقتدار و اهمیت رأی مردم در اداره امور کشور است

هشتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ری به ریاست فرماندار ویژه و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری و باحضور رؤسای کمیته های اجرایی، بخشداران و شهرداران تابعه در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛هشتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ری به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری و باحضور رؤسای کمیته های اجرایی، بخشداران و شهرداران تابعه در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه که باحضور شیخ محمدی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی، بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی، بابایی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه، تقوایی مشاور و مدیر حوزه فرماندار و باحضور بخشداران و شهرداران تابعه برگزار شد، آخرین مسائل مربوط به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه بر لزوم آمادگی همه جانبه تمامی دستگاه ها و نهادهای متولی امر برگزاری انتخابات در سطح شهرستان تاکید و عنوان کرد: برگزاری انتخابات های متعدد در طول بیش از ۴۴ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی بیانگر استقرار یک نظام مردم سالار مبتنی بر ارزش های دینی در کشور است که انتخابات بعنوان یک ویترین نمایانگر اقتدار و اهمیت رأی مردم در اداره امور مختلف کشور می باشد.

باب الحوائجی افزود: انتخابات متعلق به تمامی اقشار جامعه بوده و همگان وظیفه داریم جهت برگزاری هرچه بهتر آن تلاش نماییم. در همین راستا کلیه دستگاه ها و نهادهای مستقر در سطح شهرستان میبایست با استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی به میدان آمده و به برگزاری انتخاباتی پرشور همراه با مشارکت حداکثری، سلامت در فرآیندهای اجرایی، فراهم شدن زمینه لازم جهت رقابت منصفانه و در کمال نظم و امنیت کمک نمایند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه