مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

واکنش مدیر اداره بهداشت ری به نبود اورژانس در محل مسابقات

مدیر اداره بهداشت شهرستان ری با تأکید بر اینکه مسابقات سطح شهرستان ری به اداره بهداشت نیز ابلاغ شود، گفت: در مکاتبه با اورژانس تهران موضوع حضور آمبولانس در مسابقات ورزشی را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛مصطفی امینی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در واکنش به نبود آمبولانس در حین برگزاری برخی مسابقات ورزشی و فوت پیشکسوت کشتی در حین مسابقات، اظهار داشت: به عنوان متولی بهداشت و درمان شهرستان ری موضوع حضور عوامل اورژانس و آمبولانس را در زمان مسابقات پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: برنامه‌های اورژانس دارای پروتکل‌های مشخص است و برای هر رده از مسابقات برنامه ویژه دارد، اما کمبودهای حوزه اورژانس و خودروهای آمبولانس را در صورت اعلام ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی به‌صورت ویژه در اداره بهداشت شهرستان ری پیگیری می‌کنیم.

مدیر اداره بهداشت شهرستان ری در ادامه گفت: در مکاتبه با اورژانس تهران موضوع حضور آمبولانس در مسابقات ورزشی را پیگیری خواهم کرد و در این زمینه نیز لازم است که مسابقات سطح شهرستان ری به اداره بهداشت نیز ابلاغ شود تا در صورت نیاز پیگیری لازم صورت گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه