مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی نهضت پاسخگویی به مطالبات مردمی در ری تشکیل شود

رئیس شورای شهرستان ری گفت: نهضت پاسخگویی به مطالبات مردم با هدف سرعت بخشیدن به اقدامات و افزایش سطح رضایتمندی مردم در شهرستان ری تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛جعفر شربیانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری، اظهار کرد: دشمنان و اذناب و دنباله‌روهای آنها در داخل و خارج از کشور می‌کوشند انتخابات پیش‌رو را به رفراندوم «نه به جمهوری اسلامی» تبدیل کنند.

وی با اشاره به اینکه سوخت موتور تحرکات براندازانه دشمنان در جریان فتنه سال گذشته با تدبیر و بصیرت ملت و نظام جمهوری اسلامی خاموش شد، بیان کرد: معاندان انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری انتخابات پیش‌رو در اسفندماه سال جاری، به دنبال بازسازی این تحرکات بوده و می‌کوشند اینگونه به افکار عمومی القاء کنند که نظام اسلامی مشروعیت خود را از دست داده است.

رئیس شورای شهرستان ری خاطرنشان کرد: معاندان به دنبال این هستند، شرایطی را ایجاد کنند که عدم حضور مردم در انتخابات به منزله از دست دادن مشروعیت نظام اسلامی تلقی شود.

شربیانی تأکید کرد: به منظور خنثی کردن این توطئه دشمنان، باید هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نظام اسلامی در راستای اجرایی شدن راهبردهای بیان شده از سوی مقام معظم رهبری به ایفای نقش بپردازند.

وی با اشاره به پیش‌زمینه‌ها و بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری، تصریح کرد: اولویت نخست در حوزه اجتماعی در استان تهران و شهرستان ری، برقراری امنیت پایدار و تداوم آن است.

رئیس شورای شهرستان ری با اشاره به سهم رضایتمندی مردم در میزان مشارکت آنها در انتخابات، افزود: دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان با ارائه راهکار و اجرای پروژه‌های اولویت‌دار نسبت به تحقق این مهم اقدام کنند.

شربیانی ادامه داد: در حوزه اجتماعی نیز اشخاص، اصناف و نهادهای مرجع و موثر بر افکار عمومی باید طراحی‌هایی را داشته باشند و در این راستا نهضتی در شهرستان ری با عنوان نهضت پاسخگویی به مطالبات مردم شکل گیرد.

وی همچنین به نقش رسانه‌ها در روشنگری افکار عمومی اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران اقدامات مثبت و کارآمد مسئولان را به مردم منتقل کرده و در کنار نقدهای منصفانه، در افزایش روحیه امیدآفرینی به مردم به ایفای نقش بپردازند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه