مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
شاعران ری سرمایه های فرهنگی و ذخائر ارزشمند ادبیات شهرستان هستندد£

شاعران ری سرمایه های فرهنگی و ذخائر ارزشمند ادبیات شهرستان هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با حضور در منزل استاد عبدالمجید فرایی از شاعران برجسته و پیشکسوت، از ایشان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری؛ مهدیه حسنی در دیدار با استاد عبدالمجید فرایی از شاعران برجسته و پیشکسوت، ضمن بیان اهمیت و نقش ادبیات در گسترش و تعمیق فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی گفت: شاعران و چهره های ادبی، سرمایه های فرهنگی کشور هستند، چرا که رسالت و جایگاه شعر و ادبیات در تبیین و گسترش فرهنگ غنی کشور پهناور ایران بسیار حائز اهمیت است و از این رو شاعران ری نیز از ذخائر ارزشمند ادبیات شهرستان به شمار می آیند.

وی با تاکید بر تکریم مفاخر فرهنگی و هنری به عنوان یکی از رسالت های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شاعران و اهالی ادب و هنر همواره در راستای شناساندن هویت ملی و ترویج فرهنگ متعالی انقلاب و سیره اهل بیت(ع) کوشیده‌اند و با خلق آثاری مانا و تاثیرگذار این فرهنگ را با زبان فاخر هنر از نسلی به نسلی منتقل کرده‌اند.

در این دیدار استاد فرایی نیز به قرائت گزیده هایی از اشعار و سروده های خود پرداخت و تعدادی از آثار به چاپ رسیده خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری اهدا کرد.

گفتنی است که استاد عبدالمجید فرایی، شاعر برگزیده استان تهران و نخبه ادبی شهرستان ری، تاکنون بیش از 33 هزار بیت اشعار عرفانی، آئینی و حماسی در قالب های غزل، مثنوی، رباعی، دوبیتی، ترجیع بند، ترکیب بند و شعر نو سروده است.

مجموعه های شعر «ما راست قامتیم، پر پرواز و سفیران برگزیده الهی، از آدم…» از آثار به چاپ رسیده این شاعر توانمند است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه