مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دعوت گسترده از مردم ری برای میزبانی رئیس جمهور

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری از مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان ری برای استقبال از دکتر سید ابراهیم رئیسی در روز پنجشنبه دعوت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان ری جعفر شربیانی روز چهارشنبه در آغاز چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد : فردا شهرری دیار سیدالکریم (ع) و در طلیعه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی میزبان رئیس جمهور مردمی است و مثل همیشه تاریخ، زنان و مردان ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ری به صحنه خواهند آمد و این روز را به حماسه ای بزرگ در تاریخ تبدیل خواهند کرد .

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بنده به عنوان خادم مردم ری از همه اقشار و گروه‌ها دعوت می کنم تا در مراسم استقبال از آیت الله رئیسی و دولتمردان حضور پیدا کنند تا این حضور در مقابل چشم مستکبران و بدخواهان به صحنه وحدت و انسجام ملی تبدیل شود.

جعفر شربیانی تصریح کرد : از دولت مردمی نیز میخواهیم تا مشکلات شهرستان ری در حوزه روستایی و شهری را با همان همت جهادی که انتظار داریم، مرتفع کنند و ان شاالله این حضور ، مایه خیر و برکت برای قبله تهران و سرزمین شهیدان و ولایتمداران خواهد بود.

اماکن و طرح هایی همچون بیمارستان شهدای هفتم تیر ، انبارهای چای امین آباد، طرح عمرانی میدان غنی آباد ، طرح کمربندی دوم جنوب تهران و کنارگذر قلعه نو مکانهایی است که رئیس جمهور از آنها بازدید میکند.

زمان تجمع مردم ۲ ساعت قبل از ورود رئیس جمهور به داخل صحن اصلی حرم سید الکریم خواهد بود و پس از آن با علمای شهرستان که در حدود ۵۰۰ نفر هستند دیدار دارد و سپس از ساعت ۶ و نیم عصر و پس از نماز مغرب با کادر اداری استان و شهرستان در شورای اداری دیدار خواهد کرد

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.