مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری رقابت سالانه ووشوکاران فشافویه

یک دوره مسابقات داخلی ووشو گرامیداشت هفته تربیت بدنی در شهر حسن آباد برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری از فشافویه به نقل از روابط عمومی هیئت ووشو فشافویه روز جمعه ششم آبان ماه یک دوره مسابقه داخلی ویژه آقایان در سالن ورزشی جانبازان شهرداری حسن آباد برگزار گردید .

حسینخانی بخشدار فشافویه ، حسنی ریاست اداره ورزش و جوانان فشافویه ، مهدی ایلانلو عضو شورای اسلامی شهر ، قنبری رئیس هیئت پرورش اندام ، کرمی رئیس هیئت جودو ، گلستان مربی تیم فوتسال آتیه سازان و جمعی از چهره های پیشکسوت ورزشی از میهمانان ویژه این مسابقات بودند که از نزدیک نظاره گر رقابت ووشوکاران فشافویه شدند .

با توجه به تقویم سالانه هیئت ورزشی ووشو فشافویه در این دوره از مسابقات ووشوکاران رده های سنی نونهالان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از صبح روز مسابقه در سالن حاضر و برای کسب عناوین برتر به مبارزه پرداختند.

با معرفی نفرات برگزیده در میان مشتاقان ورزش ووشو و تشویق تماشاگران ، احکام قهرمانی آنان از سوی مسئولین و چهره های ورزشی میهمان حاضر در محل برگزاری رقابت ها به برندگان اهدا گردید .

در این دوره از تورنمنت داخلی هیئت ووشو فشافویه تعداد یکصد ورزشکار در رده های مختلف سنی از پنج باشگاه فعال در شهر حسن آباد به رقابت پرداختند که در مجموع امتیازات کسب شده شاگردان استاد رضا جودکی توانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند .

محمدمهدی عباسی رئیس هیئت ووشو فشافویه در پایان این مسابقات یک روزه از اعضای هیئت ورزشی ووشو ، مدیران ورزشی شهر و مسئولین منطقه به جهت تلاش برای برگزاری باشکوه این برنامه ورزشی و حمایت ویژه از ورزش ووشو فشافویه با اهدای لوح سپاس قدردانی نمود .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه