مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری به مناسبت هفته تربیت بدنی

به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی ، یوسف زاده در پیامی این هفته را به جامعه بزرگ ، پرنشاط و امید آفرین ورزش شهرستان ری تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در متن این پیام چنین آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

 تن زنده والا به ورزندگی است
که ورزندگی مایه ی زندگی است
به ورزش گرای و سرافراز باش
که فرجام سستی سرافکندگی است
ز ورزش میاسای و کوشنده باش
که بنیاد گیتی به کوشندگی استد

ورزش به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است ، ورزش وسیله ای بــرای رشد وجودی ،کمال انسان ، عـامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ هـا و ارزش ها محسوب می شود ، از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی ، مورد اهتمام همه آحاد جامعه قرار گیرد.

یقینا امروز ورزش مکتبی انسان ساز برای معرفی الگوهای انسانیت و جوانمردی و پدیده ای اجتماعی و فرهنگ ساز برای بالا بردن سطح سلامتی و نشاط اجتماعی است.

لذا اینجانب بر خود فرض دانسته روز ۲۶ مهرماه ، آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه بزرگ و پرنشاط و امید آفرین ورزش شهرستان ری تبریک عرض نمایم

همچنین از زحمات پرسنل خدوم در اداره ورزش و جوانان و بخش‌های تابعه ، هیاتهای ورزشی ، باشگاهها ، مربیان ، داوران و معلمین عزیز ورزش شهرستان ری که در راه اعتلای همه جانبه ورزش در حوزهای تربیتی ، همگانی ، قهرمانی و حرفه ای تلاش مینمایند تقدیر و تشکر نموده ، از درگاه باریتعالی موفقیت و سربلندی روز افزون همه تلاشگران عرصه ورزش را در کهن دیار پهلوان پرور شهرستان ری مسئلت مینمایم.

حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه