مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف گوشت های فاسد در رستوران فرودگاه امام خمینی

رئیس اداره صمت شهرستان ری از برخورد با گران‌فروشی ۳ غرفه در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در بازدید از رستوران‌ها وغرفه‌های مواد غذایی ۵۰ کیلوگرم گوشت و مرغ تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف کشف و معدوم سازی شد.

سهیل یعقوب نژاد  در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گشت مشترک اداره کل تعزیرات به همراه بازرسان اداره صمت، کارشناسان دامپزشکی و بهداشت در راستای برخورد با هرگونه تخلف توسط صنوف و عرضه کنندگان مواد غذایی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام شد.

وی افزود: بازرسان سرزده از رستوران‌ها و غرفه‌های مواد غذایی فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کردند و در یک رستوران ۵۰ کیلوگرم گوشت و مرغ تاریخ گذشته وغیر قابل مصرف کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری ادامه داد: گوشت‌های مکشوفه توسط تیم گشت در محل معدوم و گزارش در این رابطه تنظیم و به مبادی ذیربط ارسال شد.

یعقوب نژاد خاطرنشان کرد: بازرسان در بازدید از صنوف، گران‌فروشی ۳ غرفه عرضه مواد غذایی را محرز دانستند و گزارش تخلف تنظیم و تقدیم مراجع قضایی خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه