مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
تقدیر از پژوهشگران برتر شاغل در ادارات و دستگاه های شهرستان ری

تقدیر از پژوهشگران برتر شاغل در ادارات و دستگاه های شهرستان ری

در یکصد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری از پژوهشگران برتر شاغل در ادارات و دستگاه های شهرستان ری تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این جلسه دکتر ابراهیم مرزی به نمایندگی از کارمندان پژوهشگر و مجموعه های وابسته شهرستان ضمن ابراز خرسندی از اهمیت مسئولین فرهنگی شهرستان به مقوله پژوهش گفت: پژوهش برای یک پژوهشگر، یک سبک زندگی است، سبکی که بر اساس آن شواهد و مستندات و رفتارهای عالمانه و منطقی، مسیر کشف حقایق را دنبال می کند.

وی ادامه داد: یک پژوهشگر به دنبال حل مسائل مبتنی بر خرد و قوای شهودی است تا مسائل را به درستی شناسایی نموده و تحلیل دقیقی برای تصمیم سازی در اختیار متولیان امور قرار دهد و این فرهنگ و ادبیات زندگی ماست.

مرزی با تاکید بر وجود ظرفیتهای بالای شهرستان در حوزه پژوهش و برخورداری از حضور پژوهشگران توانمند افزود: شبکه پژوهشگران شهرستان ری آمادگی دارد تا در حوزه های مختلف علوم انسانی ضمن همکاری با مدیران و مسئولین شهرستان، در تصمیم سازی های مبتنی بر تحقیق و پژوهش گام های موثری بردارد.

در این جلسه همچنین از خدمات ارزشمند دکتر جواد صفی نژاد تاریخ شناس، جغرافیدان و پدر علم قنات ایران که به دلیل ضعف عمومی امکان حضور در جلسه را نداشتند، هم تقدیر شد.

گفتنی است تقدیر از پژوهشگران برتر شاغل در ادارات و دستگاه های شهرستان ری بر اساس مصوبه یکصدو یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی، با تشکیل بانک اطلاعات و پذیرش 30مقاله علمی پژوهشی انجام گرفت که در نهایت به همت بخشدار بخش مرکزی شهرستان ری به تعداد 10 نفر از پژوهشگران برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر بعمل آمد.

اسامی برگزیدگان به این شرح است: دکتر ابراهیم مزاری، دکتر محسن سعادتی، دکتر احمد ابوحمزه، مهدی دانشیار، دکتر حامد جواهری، زهرا ملکی، دکتر رجبی، دکتر حسن پورگل محمدی و دکتر ساسان فرهنگیان.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه