مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرستان ری در وضعیت پرخطر کرونایی

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری: تمام مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های بهداشت آماده تزریق واکسن کرونا به شهروندان شهرستان ری هستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،دکترعلی تاجدار با اشاره به قرار گرفتن شهرستان ری در وضعیت قرمز وخطر کرونایی گفت: تمامی ۲۷ مرکز جامع سلامت، ۶۰ پایگاه بهداشت و ۲۷ خانه سلامت در سطح شهرستان آماده ارائه خدمت به شهروندان شهرستان ری برای تزریق واکسن کروناست.

وی افزود: در حال حاضر روزانه ۲ هزار واکسن در مراکز تزریق واکسن کرونا در شهرستان ری تزریق می‌شود که با توجه به آمادگی کامل این مراکزبرای تزریق واکسن این میزان می‌تواند تا ۵ برای در روز حدود ۱۰ هزار دز افزایش یابد.

وی با درخواست از شهروندان مبنی بر تزریق دز‌های یادآور واکسن کرونا، اظهار داشت: با توجه به اینکه سرعت سرایت سویه جدید کرونا بسیار بالاتر از سویه‌های قبلی است مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، دوری از دورهمی‌های غیرضروری و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند.

وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان ریدکتر طیبی رییس بیمارستان فیروز آبادی نیز با بیان اینکه در چند روز اخیر ابتلاء سویه جدید بیماری کرونا در شهرستان ری رو به افزایش بوده است؛ گفت: در این چند روز با روند صعودی مراجعین سرپایی در مراکز درمانی مواجه بودیم و این در شرایطی است که در بخش بستری بیمار فوتی نداشتیم.

براساس داده‌های آماری ۱۰۰ درصد شهروندان شهرستان ری دوز اول؛ ۸۶ درصد دوز دوم؛ و ۴۴ درصد دوز سوم و تنها ۲ درصد دز چهارم واکسن کرونا را ترزیق کردند که ‍پیش بینی می‌شود با مراجعه مردم به مراکز تزریق واکسن این میزان در روز‌های آینده افزایش یابد.

منبع خبرگزاری صدا و سیما
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.