مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام

ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، میزبانی از 3000 زائر اصفهانی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی و تامین بخشی از امنیت مراسم را بر عهده دارد.

سرگرد علیرضا کامیاب مسئول ستاد سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شهرستان ری با اعلام این خبر گفت: طبق سنوات گذشته امسال نیز میزبان زائرانی از استان اصفهان هستیم و قرار است 1500 نفر از بسیجیان را به حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی اعزام کنیم. همچنین هزاران نفر از مردم عزادار شهرستان با خودروهای شخصی و عمومی به این جمعیت اضافه می شوند.
وی با اشاره به فضا سازی سی و سومین سالروز ارتحال امام در سطح حوزه ها، پایگاه ها و معابر شهرستان ری، افزود: برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از سوی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود. برگزاری مسابقات فوتسال در سطح حوزه ها و همچنین همایش دوچرخه سواری به همت   اداره تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران  سپاه با عنوان همایش دوچرخه سواری حرم تا حرم با حضور مسئولان شهرستان ری و جمعی از بسیجیان و اقشار مختلف مردم  ساعت هشت صبح روز سیزدهم خرداد ماه از ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم ( ع) به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود که امنیت این تجمع فرهنگی ورزشی با حضور تیم های امنیتی تامین خواهد شد.
مسئول ستاد سی و سومین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شهرستان ری اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی نیز در قالب سیره زندگی  امام خمینی (ره) در سطح حوزه ها، پایگاه های بسیج و مساجد  در حال برگزاری است که در پایان به نفرات برتر جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.
سرگرد کامیاب خاطرنشان کرد: نشست های بصیرتی و روشنگری در پایگاه های بسیج، اجرای سرود دسته جمعی در قالب پاتوق های سرود در سطح شهر ، طراحی وصیت نامه امام و ارسال لینک آن برای زائران و عزاداران، تولید محتواهای فرهنگی و انتشار در فضای مجازی، برگزاری مسابقه عکس با موضوع امام خمینی(ره) و اهدای جوایز به بهترین اثر،   برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی در مساجد و حسینیه ها بخشی از برنامه های سی  و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام سپاه ناحیه ری در سطح شهرستان است.
وی درخصوص تامین امنیت زائران مراسم 14 خرداد گفت: از هفته های گذشته عوامل امنیتی اقدام به اجرای برنامه های ویژه امنیتی در سطح منطقه کرده اند که با نزدیک شدن به روز مراسم تعداد نفرات و یگان های امنیتی افزایش خواهد یافت و  امنیت مراسم تا پایان برنامه با استفاده از ظرفیت های بسیج خواهران و برادران و هماهنگی بین یگان های عملیاتی  نواحی مقاومت بسیج باقرشهر، اسلامشهر، حسن آباد، نیروی انتظامی و سایر عوامل تامین خواهدشد.
همچنین از تردد موتورسیکلت های سنگین و 250 سی سی در این ایام در محدوده برگزاری مراسم جلوگیری به عمل می آید.
وی از میزبانی 3000 زائر اصفهانی سالگرد ارتحال امام از سوی سپاه ناحیه ری خبر داد و اظهار داشت: بعد از گذشت دو سال و محدودیت های برگزاری تجمعات به خاطر شرایط کرونایی ، پیش بینی می شود امسال زائران بیشتری در مراسم شرکت کنند که در این راستا قرارگاه شهید فهمیده به صورت متمرکز تهیه و توزیع نهار و پذیرایی از زائران و عزاداران این مراسم را تدارک دیده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه