مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع یک میلیون و ۴٠٠ هزار بسته معیشتی در استان تهران طی ۱۴ مرحله

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: از ابتدای کرونا تاکنون یک میلیون و ۴٠٠ هزار بسته معیشتی، شش هزار و ٨١۶ تبلت و ٧٧ هزار بسته نوشت افزار طی چهارده مرحله از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان‌های استان تهران بین نیازمندان توزیع شده است.

 سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران صبح امروز در چهاردهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه که در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه با فرمایش مقام معظم رهبری آغاز شد و به کمک خیرین ادامه دارد و امروز چهاردهمین مرحله از این رزمایش برگزار شد.

وی گفت: برای انجام این رزمایش، کار دشواری در پیش داشتیم زیرا باید افرادی که نیازمند و تحت پوشش بهزیستی بودند و در دوران کرونا کار خود را از دست دادند را شناسایی می‌کردیم و از اولین کارهای سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در بحث کرونا تسریع در روند خاکسپاری فوتی‌ها بود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران افزود: یک میلیون و ۴٠٠ هزار بسته معیشتی، شش هزار و ٨١۶ تبلت و گوشی هوشمند و ٧٧ هزار بسته نوشت افزار در چهارده مرحله از این رزمایش بین نیازمندان توزیع شده است.

سردار ذوالقدر بیان کرد: با دستور رئیس جمهور با توجه به ریشه کن کردن فقر مطلق از دوره یازدهم رزمایش، بسته‌های معیشتی بین تمام نیازمندان کشور توزیع شد و صرفا برای افراد تحت پوشش کمیته امداد نیست.

وی با بیان اینکه در دوران‌ کرونا سپاه حضرت سیدالشهداء توانست ۴٠ سوله برای دریافت واکسن در استان تهران راه اندازی کند، اضافه کرد: در دوره اول دریافت واکسن ٩٢ درصد، در دوره دوم ٨٠ درصد و در دوره سوم ٢۵ درصد از شهروندان تهرانی واکسن کرونا را دریافت کردند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با بیان اینکه ١١ هزار نفر برای کمک به کادر درمان توسط این سپاه آموزش داده شدند، ادامه داد: خیرانی از عشایر و بازاری‌ها در چهارده مرحله از رزمایش کمک مومنانه ١٨ هزار و ٨٨٧ راس دام را برای اهدا به نیازمندان قربانی کردند.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: در سی‌سخت ١٢ منزل مسکونی برای نیازمندان احداث و ٩۶ خانه در دیگر نقاط ایران ساخته شده و همچنین بیش از ٩٠٠ مرمت و بازسازی توسط این سپاه تحویل داده شد.  

وی با اشاره به اینکه چهاردهمین مرحله از کمک مومنانه با نام فتح خرمشهر در حال انجام است، یادآور شد: در سال جاری با همکاری جهاد کشاورزی و وزارت نیرو پروژه‌های استخر زمینی و هوایی، تحویل و ترمیم آب روستایی، کانال کشی آب کشاورزی روستایی توسط سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران اجرا شد.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.