مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دعوت از بانوان کاراته کای تیم شهرداری کهریزک به فدراسیون ورزش های رزمی

فدراسیون کاراته کشور از بانوان تیم کاراته شهرداری کهریزک به عنوان داور رسمی کاراته دعوت به همکاری بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ فدراسیون کاراته کشور از بانوان تیم کاراته شهرداری کهریزک به عنوان داور رسمی کاراته دعوت به همکاری بعمل آمد.

علی کلهر؛ شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: تیم بانوان کاراته شهرداری کهریزک یکی از تیم های نام آور ورزش های رزمی کهریزک و حتی شهرستان ری محسوب می شود که تاکنون بیش از ۲۱۰ مقام قهرمانی کشوری و استانی را از آن خود کرده اند و افتخار میزبانی چندین مسابقه کاراته کشوری و استانی را نیز در سالن شهرداری کهریزک برعهده داشته اند .

وی در تکمیل این خبر گفت: باتوجه به ظرفیت و توانمندی های این تیم ورزشی ، بانوان کاراته کار تیم شهرداری کهریزک علاوه بر حضور در مسابقات به عنوان فایتر اکنون از اعضای این تیم برای مربی گری و داور رسمی  مسابقات نیز دعوت بعمل آمده است که این امر یکی از موفقیت های چشمگیر این تیم ورزشی محسوب می شود.

شهردار کهریزک با معرفی اسامی دعوت شده به فدراسیون از تلاش و زحمات  سر داور  “شیهان زهرا دولو” و داوران  سنسی “سمانه فعله گری”،  “الهام کریم پور” ، “فاطمه جعفرپور”، “فاطمه فاتحی”، “رقیه موسوی” ،  “زهراروستا”  و  عرب کرمانی مسئول واحد تربیت بدنی شهرداری قدردانی بعمل آورد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه