مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف لوازم خودروی قاچاق در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۵۰ میلیارد ریال فیلتر و لوازم خودرو قاچاق در شهرری خبر داد و گفت: این اموال از یک انبار کالا کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری،سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه با اشاره به کشفیات اخیر پلیس ری طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: با تحقیقات همکارانم در کلانتری خاورشهر، مشخص شد که یک محموله بزرگ فیلتر و لوازم خودرو قاچاق با بارنامه‌های جعلی به یک انبار کالا در محدوده قاسم آباد منتقل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه با بررسی و کنترل دقیق انبارهای کالا در نهایت محل دپوی این اموال شناسایی و نتیجه بررسی های پلیسی به مرجع قضائی منعکس شد، اظهار داشت: روز گذشته به همراه نمایندگان اتحادیه اصناف از انبار کالا بازدید و ۱۷ هزار قلم فیلتر و لوازم خودروی قاچاق فاقد مجوزهای قانونی کشف که ارزش این اموال توسط کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به این که قاچاق کالا آسیب‌های جدی به اقتصاد جامعه وارد می‌کند، افزود: اجناس کشف شده خارجی هستند که پس از عبور از مرزهای کشور، بارگیری شده و توسط قاچاقچیان به این انبار منتقل شده است و قاچاقچیان قصد داشتند این اجناس را در بازار مصرف عرضه کنند که با درایت و هوشمندی همکارانم در کلانتری خاور شهر این انبار شناسایی و اموال قاچاق توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: ۲عضو اصلی این باند قاچاق دستگیر شده اند و پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهند گرفت.

سرهنگ جلیلیان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.