مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ایلانلو عضو شورای اسلامی شهر حسن‌آباد : تحقق چشم‌اندازهای شورای شهر حسن آباد در سال جاری

عضو شورای شهر حسن آباد :خوشبختانه مدیریت شهری در حسن‌آباد با دقت و جدیت در راستای افزایش خدمات رفاهی مردم گام برمی‌دارند و در سال جاری پروژه‌های ناتمام و معطل‌مانده در شهر حسن‌آباد تکمیل می‌شود

مهدی ایلانلو عضو شورای اسلامی شهر حسن‌آباد در جمع اعضای کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به بودجه تعیین شده برای توسعه شهر اظهار داشت: خوشبختانه مدیریت شهری در حسن‌آباد با دقت و جدیت در راستای افزایش خدمات رفاهی مردم گام برمی‌دارند و در سال جاری پروژه‌های ناتمام و معطل‌مانده در شهر حسن‌آباد تکمیل می‌شود.
وی با اشاره به توانمندی‌های شهردار در این منطقه اظهار داشت: نیازسنجی‌ها برای اولویت‌بندی اجرای پروژه‌های رفاهی و خدماتی به مردم شهر حسن‌آباد انجام شده و احداث سالن ورزشی، خانه فرهنگ و بوستان را در آینده‌ای نزدیک شاهد خواهیم بود.
ایلانلو تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا هفته دولت سال جاری در حدود 5 پروژه خدماتی در حسن‌آباد تکمیل خواهد شد و با وجود انتخاب خوب و به‌موقع شهردار حسن‌آباد در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات خوب و درخور توجهی در این منطقه خواهیم بود.
عضو شورای اسلامی شهر حسن‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: با وجود بزرگان بخش فشافویه و فرماندار انقلابی شهرستان ری و دولت مردمی در آینده‌ای نزدیک شاهد تحقق چشم‌اندازهای شورای شهر حسن آباد خواهیم بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه