مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار حسن‌آباد: اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره اولویت نخست شهرداری حسن‌آباد

شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد در دیدار با اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری اظهار داشت :در سال جاری اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در اولویت قرار دارد و بیشتر در زمینه منظر و مبلمان شهری اقدام خواهد شد.

شيرزاد يعقوبي شهردار حسن‌آباد در جمع اعضای کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری ضمن تقدیر از مطالبه گری کارگروه رسانه در زمینه اختصاص چندین اتوبوس به شهر حسن‌آباد اظهار داشت: مقدمات آغاز به کار اتوبوس‌رانی بخش فشافویه و شهر حسن‌آباد انجام شده و در روزهای آتی تحویل راه‌اندازی خواهد شد.
وی افزود: به نتیجه رسیدن موضوع اختصاص اتوبوس به بخش فشافویه در راستای مطالبه گری رسانه‌های همدل و مردمی صورت گرفت و امیدواریم از این پس نیز سایر مطالبات مردم فشافویه در دستور کار کارگروه رسانه قرار گیرد.
شهردار حسن‌آباد در ادامه با اشاره به اختصاص بودجه 85 میلیارد تومانی به شهر حسن‌آباد گفت: با وجود مشکلات موجود و تغییرات شورای شهر و سیستم شهرداری و در نظر گرفتن درآمد 17 میلیارد تومانی از فروش زمین که در سال 1400 محقق نشد؛ اما بودجه شهرداری جذب و وصول شده و پیش‌بینی‌ها به سرانجام رسیده است.
یعقوبی با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای سال جاری ابراز داشت: در سال جاری اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در اولویت قرار دارد و بیشتر در زمینه منظر و مبلمان شهری اقدام خواهد شد.
وی با بیان اینکه بودجه شهرداری در سال جاری 100 میلیارد تومان بسته شده است افزود: این میزان از بودجه به پیشنهاد شهرداری، تصویب شورای شهر و تأیید کمیته تطبیق فرمانداری نهایی شده و در اوایل فروردین‌ماه تمامی پروژه‌های قابل اجرا که در بودجه شهرداری پیش‌بینی‌شده مجدداً به شورای شهر ابلاغ و مجوزات آن صادر شده که مراحل قانونی مناقصات نیز انجام خواهد شد.
شهردار حسن‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: خانه فرهنگ، سالن ورزشی کنارگرد، پارک فرهنگ و تصفیه‌خانه فاضلاب به‌عنوان پروژه‌های قابل توجه و مهم است که در کنار آن موضوعات زیر بنایی روستایی و مشکلات شهروندان در راستای رفاه مردم پیگیری خواهد شد که امیدواریم با همکاری امام‌جمعه محترم، اعضای شورای شهر و رسانه‌ها اجرایی شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه