مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بخشدار خاوران :حل مشکل محور امام رضا نیازمند عزم جدی مسئولان راهداری استان است

سرپرست بخشداری خاوران در دیدار با کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری اظهار داشت:حل مشکل محور امام رضا نیازمند عزم جدی مسئولان راهداری استان است .

سرپرست بخشداری و رئیس شورای اسلامی بخش خاوران در یک نشست ویژه با کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری بر روند حل مشکلات و مطالبات مردم شهرها و روستاهای تابعه این بخش تاکید کردند.

هوشنگ اکبری سرپرست بخشداری خاوران با تاکید بر اینکه استقرار اداره ثبت واسناد املاک یکی از بزرگترین کارهایی بوده است که در بخش خاوران محقق شد ، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های اهالی و ساکنین بخش برای بحث مسائل ثبتی، این بود که در محور پرتردد امام رضا(ع) به سمت تهران حرکت می کردند تا کار های ثبتی را انجام دهند و خوشبختانه این خدمت باعث صرفه جویی در وقت مردم شد.

 

وی افزود: در خصوص بحث ایمن سازی راه های مواصلاتی بخش خاوران، جلسه ای با معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان ری، رئیس حوزه قضائی بخش خاوران و نماینده اداره کل راه استان تهران داشتیم که اعلام کردیم هیچ دستگاهی، مسئله راه های روستایی را پیگیری نکرده و پس از این جلسه خوشبختانه این موضوع حل شد و امیدواریم بتوانیم از خسارت های ناشی از تصادفاتی که برای مردم پیش می آید، جلو گیری نماییم.

سرپرست بخشداری خاوران در ادامه با اشاره به اینکه مسئله آب شرب یکی از دغدغه های در حال پیگیری است، اظهار کرد: متاسفانه روستای توتک در حال حاضر فاقد آب آشامیدنی است و مبلغی نزدیک به ۸ میلیارد تومان برای حل این مشکل برآورد شده که مبلغ سنگینی است و فرماندار محترم شهرستان ری گفتند آمادگی دارند نزدیک به ۲ تا ۳ میلیارد تومان از این مبلغ را تقبل کنند و انشاالله بتوانیم مابقی پول را که حدود ۴ تا ۵ میلیارد تومان است از استانداری پیگیری کنیم تا مشکل آب شرب توتک رفع شود، البته متاسفانه سیکل اداری و روند کاری به قدری کند و آهسته پیش می رود که این مبالغ اگر الان ۸ میلیارد تومان باشد، پنج ماه دیگر می شود ۹ میلیارد تومان و باید این کارها با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

 

وی اضافه کرد: در روستای عباس آباد نیز لوله های آب فرسوده است و فشار آب یک مقدار باعث نگرانی ما شده و سعی داریم که برای اصلاح لوله ها اقدام کنیم.

 

سرپرست بخشداری خاوران با اشاره به افتتاح پایگاه و بزرگترین انبار دارویی اورژانس در جنوب شرق استان ادامه داد: این پایگاه در محدوده روستای قاسم آباد قرار دارد و تقریبا احداث آن به اتمام رسیده که تلاش داریم با رفع نواقص همچون مسئله گاز و موارد دیگر، این مرکز را به افتتاح برسانیم.

 

هوشنگ اکبری در خصوص وضعیت جاده خاوران گفت : محور امام رضا(ع) یکی از راه‌های مهم مواصلاتی پایتخت است ولی متاسفانه رسیدگی مناسبی نمی شود و از لحاظ ایمنی و روشنایی وضعیت خوبی ندارد.

 

نماینده عالی دولت در بخش خاوران بیان نمود : حل مشکل محور امام رضا نیازمند عزم جدی مسئولان راهداری استان است چرا که وضعیت این محور در شأن پایتخت نیست.

 

وی از کلنگ‌زنی و احداث ساختمان بخشداری خاوران خبر داد و گفت: از سال ۸۸ تا کنون ساختمان بخشداری اجاره ای می باشد و تصمیم داریم هرچه زودتر محل جدید بخشداری را احداث و به بهره برداری برسانیم.

 

علی صالحی رئیس شورای اسلامی بخش خاوران در ادامه این نشست اظهار داشت : مسئولی که بخواهد کار کند از رسانه نمی ترسد و از جواب دادن به مطالبات مردم و رسانه ها نیز هراسی ندارد.

 

بنابراین گزارش، بخش خاوران یکی از بخش های تابعه شهرستان ری است که نیاز به توجه و حمایت جدی مسئولین دارد تا مشکلات تلنبار شده و مطالبات مردم را پیگیری و حل کند.

 

همچنین در این دیدار ، مظاهر ابراهیمی از فعالان رسانه ای بخش خاوران و مدیر مسئول پایگاههای خبری قیامدشت نیوز وصدای ری به عنوان نماینده کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری در بخش خاوران معرفی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه