مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرعت خوب اقدامات توسعه ای در شهر قیامدشت

در دیدار کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری با شهردار و اعضای شورای شهر قیامدشت مطرح شد؛

اعضای کارگروه شورای اسلامی شهرستان ری با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت دیدار و گفتگو کردند.

اعضای کارگروه رسانه در این دیدار با تشریح اقدامات و اهداف تشکیل این کارگروه، آمادگی خود را برای انعکاس اخبار و رخدادهای حوزه مدیریت شهری قیامدشت اعلام کردند.
” حسین ترکاشوند”، شهردار؛ ” وحید خسروآبادی”، رییس ؛ ” یوسف عصمتی”، نایب رییس و ” حسین سبحانی”، عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت نیز در این دیدار به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت حرفه ای رسانه و وظایف خبرنگاران در قبال مردم و مسئولین پرداختند.
شهردار قیامدشت بیان داشت: اقدامات صورت گرفته شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت بر همگان مشخص است و جزو شهرهایی هستیم که تکدی گری و کارتن خوابی در آن وجود ندارد.
شهردار قیامدشت در این دیدار گفت : من از رسانه ها انصاف میخواهم و اگر کار خوبی میکنیم واقعیت ها را منتشر کنید.
ترکاشوند در پایان گفت : امیدوارم این ارتباطات با رسانه ها ادامه دار باشد و بتوانیم فعالیتهایی که با پول مردم انجام داده ایم با کمک شما به اطلاع مردم برسانیم چون این حق مردم است و باید بیان شود.
* زمین شهری چرخه اقتصادی شهر قیامدشت را متوقف کرده است
وحید خسروآبادی رئیس شورای اسلامی شهر قیامدشت در این دیدار اظهار داشت: اقدامات توسعه ای در سطح شهر قیامدشت با سرعت خوبی در حال انجام است و این عملکرد ویژه در 4 سال گذشته نیز مشهود بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قیامدشت بیان کرد: کارگروه خوب و قابل قبولی شکل گرفته که دغدغه مردم و نیازهای آنها را دارند و در زمینه کمبودها مطالبه گری میکنند لذا ما نیز در این جایگاه مطالبه خواهیم کرد زیرا که تا زمانی که مطالبه گر نباشیم اقدام درخور توجهی صورت نخواهد گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر قیامدشت با اشاره به قدمت 50 ساله شهر قیامدشت گفت: یکی از معضلات فعلی شهر قیامدشت که مردم نیز بسیار با آن درگیر هستند موضوع “زمین شهری” است.
خسرو آبادی تصریح کرد: شهر قیامدشت دارای عرصه مشخص است و از نظر اعطای اسناد بلاتکلیف نیست و تفکیک شده است و با مشکلات کمتری نسبت به شهرهای مجاور مواجه است؛ اما زمین شهری و تراکم فروشی یکی از معضلاتی است که چرخه اقتصادی شهر قیامدشت را متوقف کرده و می بایست حق قانونی مردم را به خودشان بازگردانیم.
* عدالت آموزشی، بهداشتی و خدماتی را عملیاتی می کنیم
عصمتی عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت در نشست با اعضای کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: در دنیای امروز با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و فناوری اطلاعات، نمیتوان منکر اهمیت و قدرت رسانه ها در جامعه شد.
عصمتی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در سطح شهر قیامدشت ابراز داشت: امکانات و فضاهای آموزشی یکی از موضوعاتی است که در شهر قیامدشت عدالت در این زمینه رعایت نشده و ما تلاش می‌کنیم که عدالت آموزشی، بهداشتی و خدماتی را در این دوره عملیاتی کنیم.

* تلاش می‌کنیم سرانه آموزشی قیامدشت به نقطه مطلوب برسد
سبحانی عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت با تأکید بر تعامل با رسانه اظهار داشت: تشکیل کارگروه رسانه در شورای اسلامی شهرستان ری با شناختی که از اعضای کارگروه داریم و باتوجه به توانمندی اعضا، اقدامی قابل توجه است.
وی تصریح کرد: سرانه فضای سبز در شهر قیامدشت رشد چشمگیری داشته و تلاش می‌کنیم تا در زمینه سرانه آموزشی نیز با توجه همکاری سایر دستگاه ها به نقطه مطلوبی برسیم.
در این دیدار، ” مظاهر ابراهیمی”، مدیرمسئول پایگاههای خبری قیامدشت نیوز و صدای ری به عنوان نماینده کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری در بخش خاوران معرفی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.