مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئیس اداره محیط‌زیست ری: عملکرد قابل‌قبول پالایشگاه نفت تهران در کنترل آلودگی هوا/ خروجی دودکش‌های پالایشگاه نفت تهران رصد و پایش می شود

رییس محیط‌زیست شهرستان ری از کنترل و پایش میزان آلایندگی پالایشگاه تهران خبر داد

 

علیرضا فاضلی با اشاره به تلاش پالایشگاه برای به حداقل رساندن آلودگی هوا و پایش آنلاین خروجی‌های دودکش‌ها اظهار داشت: پالایشگاه نفت تهران بر اساس تکلیف سازمان حفاظت محیط‌زیست استان تهران به‌منظور کنترل آلودگی هوا اقدام به نصب تجهیزات پایش آنلاین روی خروجی‌های دودکش پالایشگاه نموده است.

وی افزود: بر اساس استفاده از این تجهیزات به‌روز و مؤثر، در هر زمان و به‌صورت آنلاین، امکان اطلاع از میزان و کیفیت خروجی پالایشگاه وجود دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ری در ادامه گفت: کارشناسان محیط‌زیست شهرستان ری عملکرد این صنعت مهم را در زمینه تأثیر بر آلودگی هوا به‌صورت حضوری و آنلاین رصد می‌کنند.

فاضلی با اشاره به عملکرد قابل‌قبول پالایشگاه نفت تهران نسبت به سایر صنایع بزرگ گفت: پالایشگاه هر سه ماه یک بار ملزم به ارائه خود اظهاری از طریق آزمایشگاه معتمد سازمان می‌باشد و در واقع خروجی‌های دودکش‌های پالایشگاه نفت تهران واقع در بخش کهریزک به سه طریق رصد و پایش می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه