مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رونمایی 7 اثر پژوهشی از نویسندگان جوان شهرستان ری

شهرستان ری – رونمایی هفت اثر از نویسنده و پژوهشگر جوان شهرستان ری همزمان با هفته پژوهش، 29 آذرماه در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این مراسم «علی اکبر قربانی» رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ری، محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری حضور داشتند.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این مراسم گفت: اگر فردی در تمام عمرتان فقط یک کتاب خوانده باشد، می‌داند کتاب خواندن چه موهبتی  است و چه لذتی وصف‌ناپذیر به انسان می‌دهد. گرچه در ارزش مطالعه شکی نیست، ولی عادت کتاب خواندن از میان ما رخت بربسته است و از مردم انتظار می رود که فرهنگ کتابخوانی را از خانواده به جامعه تسری دهند.

«سید حسن صفوی» نخستین عامل مؤثر در ایجاد عادت به مطالعه را خانواده  دانست و گفت: اگر پدر و مادری عادت به مطالعه داشته باشند و کودک ببیند که آنان کتاب می خوانند او نیز خیلی زود با کتاب آشنا می شود و به تقلید از والدین خود، کتاب را دست می گیرد. مطالعه در جمع خانواده فرصت گفتگو و نزدیک شدن به هم را نیز فراهم می کند.

وی افزود: وقتی زندگی بسیاری از افراد موفق بررسی شود، این نتیحه حاصل می شود که آنان بیش از بقیه، اهل کتاب و مطالعه بودند و یکی از دلایل برتری آنان نسبت به بقیه، گرایش به فرهنگ کتابخوانی بوده است.

در پایان مراسم از  یگانه بهمنی، پارسا تدبیری، سید محمد تاجیک، زهرا شبیهی، مهدی شمیاتی، محمد بایسته و علی قانع صمدی تجلیل و از کتابهای آنان رونمایی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه