مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آماده سازی سینمای شهرداری کهریزک برای دهه فجر

کهریزک |شهردار کهریزک اظهار داشت: با رفع مشکلات تخصصی این مجموعه سینمایی، دهه مبارک فجر می توانیم میزبان اکران فیلم های فاخر و ارزشی جشنواره فجر در شهر کهریزک باشیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ به منظور تکمیل، رفع مشکلات تجهیز و بهره برداری از سینمای شهرداری کهریزک، شهردار به همراه امام جمعه بخش کهریزک و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از این مجموعه فرهنگی واقع در شهرداری کهریزک بازدید کردند.

علی کلهر؛ شهردار کهریزک در این بازدید گفت: باتوجه به تغییر کارکرد شهرداری از سازمانی صرفا خدماتی به نهادی اجتماعی خدماتی، ارتقای سرانه فرهنگی و هنری یکی از وظایف این مجموعه محسوب می شود از این رو مدیریت شهرداری کهریزک در کنار وظایف ذاتی خود از ارتقای سرانه فرهنگی و هنری نیز غافل نیست.

کلهر خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته پروژه ساخت مجموعه فرهنگی سینمایی در ساختمان شهرداری کهریزک اجرا شده است که باتوجه به وجود برخی نواقص فیزیکی و تجهیزات تخصصی سینمایی این مجموعه به طور کامل مورد بهره برداری قرار نگرفته است بنابراین باتوجه به اعلام آمادگی شهرداری کهریزک برای اکران فیلم های جشنواره سینمایی فجر در این مجموعه، در بازدیدی با حجت الاسلام استیری امام جمعه محترم بخش که ریاست شورای فرهنگ عمومی کهریزک را نیز برعهده دارند و آقای صفوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری، مشکلات این مجموعه احصاء و رفع آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار کهریزک اظهار داشت: با رفع مشکلات تخصصی این مجموعه سینمایی، دهه مبارک فجر می توانیم میزبان اکران فیلم های فاخر و ارزشی جشنواره فجر در شهر کهریزک باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه