مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجاره واحدهای مسکونی با جعل اسناد ملکی در شهرری

شهرری – فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد:براساس گزارشی از کلاهبرداری و اجاره دادن محل‌های مسکونی توسط یکی از مشاوران املاک با مدارک جعلی، بلافاصله بررسی تخصصی موضوع در اختیار ماموران حسن آباد قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: تعدادی از شهروندان با ارائه شکوائیه قضائی مشابه، گزارشی از کلاهبرداری و اجاره دادن محل‌های مسکونی توسط یکی از مشاوران املاک با مدارک جعلی اعلام کردند و بلافاصله بررسی تخصصی موضوع در اختیار تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس، مشخص شد که یکی از متصدیان مشاور املاک با شیوه‌هایی متقلبانه و جعل مدارک، درغیاب صاحبان ملک اقدام به تنظیم اجاره نامه کرده و بعد از تسویه حساب کامل با فرد مستاجر واحدهای سایر افراد را بدون اذن مالک تحویل مستاجران می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: با توجه به متواری بودن متهم پرونده، شناسایی مخفیگاه و دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت و ماموران کلانتری موفق شدند مخفیگاه وی در محله حسن آباد را شناسایی کنند.

وی به دستگیری متهم و اعترافش به کلاهبرداری و جعل مدارک اشاره کرد و گفت: وی به ۵۰ فقره کلاهبرداری معترف و کارشناسان ارزش مالی اموال کلاهبرداری شده را ۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند.

به گفته سرهنگ جلیلیان تا کنون ۳۰ مال باخته شناسایی و بررسی‌های پلیسی ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه