مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در شهرستان ری 31227 نفر عضو کتابخانه های عمومی هستند

رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان ری گفت: در حال حاضر در شهرستان ری 17 کتابخانه تحت پوشش نهاد کتابخانه های عمومی، 10 کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه سیار و جمعا 28 کتابخانه عمومی در فعالیت می کنند و 31227 نفر عضو این کتابخانه ها هستند.

 قربانی رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان ری در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گفت: در حال حاضر در شهرستان ری 17 کتابخانه تحت پوشش نهاد کتابخانه های عمومی، 10 کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه سیار و جمعا 28 کتابخانه عمومی در فعال است و 32 کتابدار با 31227 نفر عضو این کتابخانه ها را اداره می کنند.
قربانی افزود: از 17 کتابخانه تحت پوشش نهاد کتابخانه های عمومی 11 کتابخانه در حوزه شهری و 6 کتابخانه در حوزه روستایی فعالیت می کنند و 497127 نسخه کتاب در تمامی کتابخانه های عمومی شهرستان ری در دسترس عموم قرار دارد.
رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان ری تصریح کرد: در سال گذشته 27600 نسخه کتاب از منابع نهاد کتابخانه های عمومی خریداری و 10986 نسخه کتاب نیز توسط خیرین و مردم به کتابخانه های عمومی شهرستان ری اهدا شد.
وی بیان داشت: در سال 98 بخشی از سهم نیم درصدی نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان ری از عوارض شهرداری ها به مبلغ 4 میلیارد و 540 میلیون ریال توسط شهرداری های حسن آباد، باقرشهر و کهریزک پرداخت شد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه