مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری رزمایش مدیریت و پیشگیری از بروز آبگرفتگی‌ها در شهرری

شهرری -رزمایش مدیریت بارندگی و پیشگیری از بروز آبگرفتگی های احتمالی در شهرستان ری برگزار و تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان در مواقع بارش برف به نمایش گذاشته شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران – شهرری، شهردار این منطقه با اشاره به برگزاری رزمایش برف روبی در این شهر اظهار داشت: در این رزمایش یکهزار و ۲۰۰ نیروی انسانی با تجهیزات کامل برای مقابله با بارش‌های زمستانی در این منطقه ساماندهی شدند.

سید محمد ناظم رضوی  افزود: در این رزمایش آمادگی ۶ دستگاه خودروی نمک پاش مکانیزه، ۶ دستگاه کامیون با تیغه برف روب، ۱۰ دستگاه کامیون، ۲۶ دستگاه خاور، ۲ دستگاه بابکت، یک دستگاه گریدر، سه دستگاه لودر، سه دستگاه جرثقیل و ۲۴ دستگاه خودروی پیکاپ شهربان و معبربان برای مقابله با بارش های زمستانی به نمایش گذاشته شد.

این مسئول با اشاره به تلاش های مستمر نیروهای خدمات شهری برای لایروبی و پاکسازی جوی ها، نهر و مسیل ها و مجموعه اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آب گرفتگی ها و آب ماندگی ها در زمان بارش های فصلی، اجرای دقیق طرح تحول نگهداشت شهر با همکاری و هماهنگی حوزه های مربوطه را مهم برشمرد.

رضوی با بیان اینکه به منظور مدیریت بارش های سنگین فصلی، تجهیزات و ماشین های برف روبی در سه جایگاه و ۱۴سایت اصلی و فرعی نگهداری شن مخصوص در نواحی هفت گانه منطقه مستقر شده اند، خاطرنشان کرد: پنج هزار کیسه شن مخصوص در سایت اصلی و  ۲ هزار کیسه در هر یک از سایت های نواحی هفتگانه جمع شده و ۱۵۰ مخزن زرد رنگ در موقعیت های از قبل تعیین شده مستقر و تعداد ۵۰ هزار کیسه شن مخصوص نیز برای شارژ مخازن مذکور و سایتهای برف روبی مورد استفاده قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران – شهرری ادامه داد: سایت های اصلی برف روبی در موتوری سنگین، بزرگراه های شهید آوینی و امام علی (ع) و سایت های فرعی برف روبی در داخل محوطه ساختمان های شهرداری نواحی هفتگانه و معابر اصلی مستقر هستند.

رضوی ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج، توجه به روحیه بالای ایثار در مدیریت شهری جدید، روحیه جهادی و بسیجی در کارکنان شهرداری منطقه و اهمیت خدمات رسانی بسیجی و جهادی به شهروندان را تاکید کرد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه