مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ساخت بوستان 30 هکتاری در شهرری

منطقه 20 تهران – سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20 تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ری از ساخت بوستان 30 هکتاری در شهرری خبر داد که کار مطالعه و عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه آغاز شده است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سید محمد ناظم رضوی شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران شهرستان ری اظهار داشت: کار مطالعه و عملیات اجرایی ۱۵ هکتار از این بوستان در فاز نخست آغاز شده است.

وی افزود: براساس مصوبات، قرار است در مجاورت بزرگراه امام‌علی(ع) و کوهپایه‌های زیارتگاه بی‌بی شهربانو، فضایی به وسعت ۱۵ هکتار به عنوان بام شهرری احداث و همچنین کارخانه سیمان ری واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام‌علی، به کانون نخبگان دانش‌بنیان و موزه صنعت تبدیل شود.
رضوی با اشاره به مسیر دسترسی به پارک جنگلی در کوهپایه بی‌بی شهربانو خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با استفاده از خط ۶ متروی تهران به این مجموعه تفریحی دسترسی پیدا کنند.

شهردار منطقه ۲۰ تهرانشهرری ادامه داد: در اولین بازدید شهردار تهران از این منطقه تصمیم های خوب و مناسبی در قالب ۱۶ مصوبه مهم برای شهرری تدوین شد که تبدیل بخشی از کارخانه سیمان به پاتوق کارآفرین های حوزه فرهنگ و موزه صنعت سیمان یکی از آنها بود.

رضوی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم وجود یک فضای تفریحی و اسکان خوب برای گذراندن اوقات فراغت و همچنین فضای سبز وسیع است، یادآور شد: با اجرای این مصوبات و به ویژه احداث بوستان کوهستان ضمن استفاده از ظرفیت های شهرری برای تفریح شهروندان تهرانی از تخریب محیط زیست و کوه خواری نیز جلوگیری می شود.

وی همچنین به بازدید شماری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری منطقه ۲۰ تهران – شهرری گفت: در این بازدید حساسیت و ویژگی های منطقه ۲۰ توسط شورایاران و اهالی فرهنگ و این منطقه مطرح شد تا در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران پیش بینی شود.

این مسئول با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری به ری و اهمیت تاریخی و فرهنگی این منطقه از اصحاب رسانه خواست با کمک به شهرداری کارها را پیش ببریم و از این فرصت مغتنم بهره کافی را در جهت رشد و توسعه منطقه ببریم.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.