مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ملی‌پوش فرنگی‌کار باقرشهری با استقبال مردم به زادگاهش بازگشت+فیلم

پژمان پشتام عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بامداد سه شنبه با استقبال مردم باقرشهر و مسئولان شهرستان ری به زادگاهش بازگشت.

با ورود ملی پوشان کشتی فرنگی به کشور، حسین توکلی کِجانی فرماندار ویژه به همراه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با حضور در منزل پژمان پشتام ملی پوش کشتی فرنگی و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی نروژ، از این ورزشکار افتخارآفرین و ارزنده باقرشهری استقبال و ضمن تبریک این عنوان ارزشمند از تلاش و زحمات ایشان قدردانی کردند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم استقبال از این کشتی گیر تیم ملی گفت: پژمان پشتام توانست با درخشش در مسابقات جهانی مایه افتخار و شادمانی تمام مردم ری شود،  تمام مسئولان وظیفه دارند از این قهرمان های کشور حمایت کنند.

حسین توکلی کجانی افزود: موضوع استخدام ایشان به سرعت انجام خواهد شد و امیدواریم راه موفقیت برای دیگر نوجوانان و جوانان شهرستان ری در عرصه های مختلف همچنان باز باشد.
وی تاکید کرد: در جلسه شورای اداری شهرستان ری، به طور ویژه از این قهرمان عزیزمان تقدیر خواهیم کرد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام دارنده مدال طلای آسیا در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ سینگ هارپریت از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد طارق عبدالسلام شبلی محمد از بلغارستان را با نتیجه ۷ بر ۲ از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

فرنگی‌کار اهل باقرشهر در شهرستان ری در این مرحله با نتیجه ۳ بر یک از سد رادیک کولی‌اف دارنده مدال نقره جهان از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 

وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب برهان آکبوداک از ترکیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. پشتام در این دیدار لازلو زابو دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی پس از کسب نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی نروژ دوشنبه شب و با استقبال وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک و حضور پرشور مردم به کشور بازگشتند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۱۵ تا ۱۸ مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار شد که در پایان میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا و محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

تیم ایران در رده‌بندی تیمی نیز با کسب ۱۴۶ امتیاز بعنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم‌های روسیه و جمهوری آذربایجان به ترتیب با ۱۵۲ و ۱۰۷ امتیاز اول و سوم شدند.

 

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه