مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

چالش‌هایی جدی حریم در شهر ری/ساخت ویلاهای لاکچری در حریم تهران

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر ضمن اشاره به چالش‌های جدی حریمی شهر ری، بیان کرد: ساخت ویلاهای لاکچری فاجعه زیست محیطی در حریم تهران ایجاد کرده و خواستاریم که در دولت جدید به این مسئله توجه شود.

مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر در خصوص چالش‌های جدی شهر ری که مربوط به حریم می‌شود، اظهار داشت: در بازدید هوایی و زمینی از حریم منطقه ۲۰ با مشکلاتی مواجه شدیم. در شهر ری با چالش‌هایی مواجه هستیم که مربوط به حریم است. از روستای فیروزآباد تا نجم‌آباد و سایر روستاها بگیرید، این روستاها دارای طرح هادی هستند.

وی ادامه داد: شهرداری برای تداخل مرزی و مدیریتی با فرمانداری ری و حمایت دستگاه قضایی، از بخشداری‌های تابع فرمانداری ری با توجه به نامه شورای عالی شهرسازی و معماری که در این راستا ساخت و سازهای غیرمجاز عدیده‌ای در حریم منطقه ۱۵ و ۲۰ صورت گرفته است.

این عضو شورا  تصریح کرد: ساخت و ساز گسترده در مجاورت روستاهای منطقه با توجه به تداخلات موجود وجود دارد. در حال حاضر فرمانداری ری حضور عوامل شهرداری مناطق ۱۵ و ۲۰ در حریم قانونی تهران را غیرقانونی دانسته است و ضمن جلوگیری از حضور عوامل شهرداری اقدام به صدور مجوز در حریم این مناطق می‌کند.

ساخت ویلاهای لاکچری در حریم تهران/امیدواریم در دولت جدید به این مسئله توجه شود

 اقراریان در خصوص ساخت ویلاهای لاکچری در حریم تهران تذکری داد و افزود: شاهد تخلفات در حوزه حریم هستیم و ما بازدید هوایی جهت این موضوع داشتیم. ساخت ویلاهای لاکچری فاجعه زیست محیطی در حریم تهران ایجاد کرده که امیدواریم در دولت جدید به این مسئله توجه شود و مشخص شود که این تخلفات چه بلایی بر سر تهران آورده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد: برخی از افراد حتی اجازه نمی‌دهند شهرداری برای بازرسی شرایط این موضوع اقدامات لازم را انجام دهد و امیدواریم این مشکل برطرف شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه