مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تزریق ۶۳۵ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان ری/ روز اربعین ۷ هزار نفر واکسن دریافت کردند

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به تزریق ۶۳۵ هزار دز واکسن در سطح شهرستان، گفت: در روز اربعین بیش از ۷ هزار نفر با مراجعه به پایگاه‌های سلامت، واکسن کرونا تزریق کردند همچنین تاکنون بیش از ۵۳ هزار اتباع در شهرستان ری واکسن دریافت کرده‌اند.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری  اظهار کرد: تاکنون در شهرستان ری مجموعا حدود ۶۳۵ هزار دز واکسن کووید ۱۹ تزریق شده است.

وی گفت: ۳۳ مرکز تجمیعی و جامع سلامت برای انجام واکسیناسیون در شهرستان ری مستقر است که از این تعداد، یک مرکز به شکل خودرویی و یک مرکز به‌طور شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

واکسینه شدن بیش از ۵۳ هزار اتباع ساکن در شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به آغاز فرایند واکسیناسیون اتباع خارجی طی حدود دو هفته اخیر، تصریح کرد: تا کنون بیش از ۵۳ هزار و ۴۴۵ نفر از اتباع ساکن در سطح شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

توکلی ادامه داد: طی ۱۰ روز گذشته دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید انور و شهید نبوی با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) و دکتر زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران، در شهرری افتتاح شد که با راه‌اندازی این مراکز تلاش می‌شود فرایند تزریق واکسن در سطح شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به استقرار پایگاه‌های سلامت در مسیر پیاده روی روز اربعین در شهرری تصریح کرد: همزمان با روز اربعین حسینی، ۷ هزار و ۲۰۹ نفر با مراجعه به پایگاه‌های سلامت واکسن کرونا دریافت کردند.

معاون استاندار تهران با اشاره به غربالگری ویروس کرونا توسط شبکه بهداشت ری در فرودگاه امام(ره) گفت: در مبادی ورودی فرودگاه از تمام افرادی که تست منفی کرونا نداشته باشند، تست پی.سی.آر رایگان گرفته می‌شود که در این راستا نیازمند همکاری مردم با شبکه بهداشت و درمان هستیم.

توکلی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان ری همچنان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه