مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی در شهرری برگزار شد

همزمان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی با حضور جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا در شهرری برگزار و از خانواده شهید تجلیل شد.

همزمان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس و در آستانه پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم«سجاد زبرجدی» مراسم بزرگداشت این شهید معظم با حضور حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا در جوار مزار مطهرشهید برگزارشد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در این مراسم با یادآوری رشادت ها و مظلومیت های شهدای مدافع حرم در مبارزه با تکفیری ها، گفت:شهدای مدافع حرم در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند و امروز نام این شهیدان در تاریخ ادبیات جبهه مقاومت در کنار بزرگ مردانی چون حاج قاسم سلیمانی می درخشد.
شهید سجادزبرجدی در هفتم مهر ماه سال 1395 و در سن25 سالگی در حلب سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید.مزار این شهید بزرگوار در قطعه 50 بهشت زهرا(س) واقع شده است

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه