مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیکر حاج غلامحسین موحد دانش در کنار فرزندان شهیدش آرام گرفت

پیکر حاج غلامحسین موحد دانش پدر شهیدان علیرضا و محمدرضا موحددانش امروز (پنجشنبه) پس از تشییع با شکوه مردم شهرری در کنار فرزندان شهیدش در بهشت زهرا (س) تهران آرام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری مراسم تشییع مرحوم غلامحسین موحد دانش پدر سرداران شهید علیرضا و محمدرضا موحدی دانش صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از جمله سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)، سردار محمد اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و مردم قدرشناس ری در ستاد فرماندهی حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.

مرحوم غلامحسین موحد دانش، روز دوشنبه در ایام عزاداری اربعین سیدالشهدا (ع) و همزمان با هفته دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

علیرضا و محمدرضا موحددانش دو برادر خانواده موحد دانش بودند که علیرضا اولین فرزند خانواده بود که سال ۱۳۳۴ در تهران به دنیا آمد. محمدرضا موحددانش نیز متولد سال ۱۳۴۰ بود.

علیرضا ۱۳ مرداد ۱۳۶۲ در خلال اجرای عملیات والفجر ۲، در منطقه حاج عمران، در حالی که مشاور و دستیار فرمانده تیپ ۱۰ سیدالشهدا بود، به شهادت رسید و مزار وی در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) در تهران قرار دارد.

محمدرضا نیز یک سال قبل از برادرش یعنی در ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در منطقه ام الرصاص عملیات فتح المبین به شهادت رسید. شهید محمدرضا موحد دانش در حالی به شهادت رسید که معاون گردان سلمان فارسی تیپ ۲۷ محمد رسول الله(ص) بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه