مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

«عباسعلی سلیمی» شهیدی از تبار شهدای ارتش

سرباز شهید «سلیمی» از شهدای والامقام ارتش است که سال ۱۳۶۵ در راه دفاع از میهن اسلامی به شهادت رسید.

رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان دفاع مقدس، صفحاتی زرین را در تاریخ میهن اسلامی ثبت کرده است. از این روست که الگو قرار دادن شهدا و معرفی و ترویج سبک و سیره آنان و شجاعت شان در مقابله با دشمنانمی تواند جوانان کشور را در برابر انواع تهدیدات سخت و نرم دشمن ایمن سازد.

سرباز شهید عباسعلی سلیمی فرزند اسماعیل از جمله سربازان دلاور ارتش است که نامش در کنار دیگر شهدای نیرو‌های مسلح به زیبایی می‌درخشد. عباسعلی در تاریخ ۳۱ شهریور سال ۱۳۴۴ در شهر ری به دنیا آمد. وی پس از گذراندن دوران راهنمایی در شغل جوشکاری مشغول به کار شد تا اینکه به سن سربازی رسید و لباس خدمت مقدس سربازی را در قامت یک نیروی ارتش بر تن کرد.

شهید سلیمی در جبهه مسئول حمل مهمات بود. وی در بیست و هشتم شهریورماه ۱۳۶۵ درست هنگامی که به سن ۲۱ سالگی و روز‌های اواخر خدمت خود نزدیک می‌شد، در حاج عمران عراق بر اثر اصابت ترکش به سینه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر این شهید عزیز بدلیل سکونت خانواده اش در قم، پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) این شهر به خاک سپرده شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه