مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نمایشگاه کربلای عرشیان در شهرری گشایش یافت

نمایشگاه فرهنگی رزمی هفته دفاع مقدس با نام کربلای عرشیان و حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)، فرماندار ویژه شهرستان ری و مسئولان این شهرستان در فرهنگسرای ولا گشایش یافت.

فرمانده سپاه ناحیه ری در این باره به خبرنگاران گفت: نمایشگاه دفاع مقدس با نام کربلای عرشیان همراه با ایده های نو و خلاقانه در محوطه فرهنگسرای ولا با تلاش بسیجیان شهرری طراحی و امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

سرهنگ روح الله قنبری اظهار داشت: این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۳۱ شهریور همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در کنار مزار مطهر شهدای گمنام فرهنگسرای ولا شروع خواهد شد و مردم ولایتمدار می توانند تا ۶ مهر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی از همت فرماندار، رییس شورای شهرستان ری، شهردار منطقه ۲۰ و مدیریت فرهنگسرای ولا برای همدلی و همراهی در برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی علیه ملت ایران در سال ۱۳۵۹، آغاز هفته دفاع مقدس است.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز،  ۴۸۶ آزاده و ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

یک سوم شهدای مدافع حرم استان تهران از این شهرستان هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه