مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری :برنامه های قرآنی و فرهنگی محور برنامه های شهرستان ری قرار گیرد

فرماندار ویژه شهرستان ری عصر پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری بر تقویت حوزه های قرآنی و محور قراردادن برنامه های قرآنی و فرهنگی در برنامه های شهرستان ری تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری  ، حسین توکلی کجانی عصر پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر تقویت حوزه های قرآنی در شهرستان ری اظهار داشت: موضوع اُنس با قرآن یکی از اولویت هایی است که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری پیگیری و در دستور کار قرار دارد.
توکلی کجانی گفت: شهرستان ری با وجود حرم مطهر حضرت عبدالعظیم ( ع) ، بقاع متبرکه و اساتید برجسته قرآنی ظرفیت های فراوانی در حوزه های دینی و قرآنی دارد که با استفاده از این ظرفیت ها می توان عنوان شهر قرآنی را برای این شهرستان به دست آورد.
وی افزود: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص قرار گرفتن مهدکودک ها زیر نظر آموزش و پرورش، می توان زمینه تحقق سیاست های قرآنی را با هدف گذاری مناسب در سطح مهدکودک ها فراهم کرد.
فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان داشت: مساجد از مهمترین مکان های ترویج امور قرآنی است که با توجه به شرایط کنونی با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان از ظرفیت مساجد برای محافل انس با قرآن استفاده کرد و متولیان امر فعالیت های قرآنی و فرهنگی را تقویت و محور برنامه ها و مراسم ها قرار دهند.
معاون استاندار تهران بیان داشت: با توجه به روند کاهش شیوع بیماری کرونا ، رعایت تمامی دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و پروتکل های بهداشتی در برنامه ها و مراسم پیش رو ضروری و حائز اهمیت است تا روند کاهش ابتلاء به این بیماری تا بازگشت شرایط عادی استمرار داشته باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه