مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۴ مجموعه ورزشی شهرستان ری به بخش خصوصی واگذار شده‌است

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: طبق ماده ۸۸ (واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی)، ۲۴ مجموعه ورزشی آبی و چند منظوره این شهرستان به بخش خصوصی واگذار شده‌است.

حسین یوسف زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق ماده ۸۸ ماهانه ۱۹۰ میلیون تومان اجاره آنها به خزانه دولت واریز می شود.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا نیز طبق دستور وزارت ورزش در صورت تعطیلی اماکن ورزشی اجاره ای پرداخت نمی شود، اظهار داشت: این اماکن ورزشی طبق تفاهم نامه سه ساله به بخش خصوصی واگذار شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز ۲مجموعه ورزشی دیگر واجد شرایط واگذاری به بخش خصوصی است،  خاطرنشان کرد: در نظر داریم مجموعه ورزشی قلعه نو و شهید فرخی نیا را در قالب ماده ۸۸ اجاره دهیم.

یوسف زاده اضافه کرد: همچنین طبق ماده ۲۷ (تکمیل مجموعه ورزشی بالای ۵۰درصدپیشرفت فیزیکی با مشارکت بخش خصوصی) نیز سالن کشتی دولت آباد و مجموعه های ورزشی قیام دشت، قلعه نو، احمدیه، فشافویه را تکمیل کنیم.

به گفته وی هم اینک مجموعه سالن کشتی دولت آباد تکمیل بوده که با اجرای محوطه سازی توسط شهرداری تا ماه اینده این خانه ورزشی تکمیل می شود.

بانوی المپیکی شهرری به میادین ورزشی باز می گردد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ری به آخرین وضعیت بانوی المپیکی شهر ری اشاره کرد و گفت: هم اینک حمیده عباسعلی اولین بانوی دارنده سهمیه المپیک از شهرستان ری از ماه آینده در تمرینات تیم ملی حضور می یابد.

یوسف زاده اظهار امیدواری کرد که با حضور مجدد این ورزشکار، بتوانیم بار دیگر در عرصه بین المللی شاهد مدال آوری ورزشکارن زن کشورمان باشیم.

به گفته وی پس از جراحی عمل زانو این ورزشکار، اقدام به فیزیو تراپی کرده تا بتواند آمادگی خود را هر چه سریعتر باز یابد.

هم اینک سه سهمیه المپیکی توسط ورزشکاران استان تهران کسب شده که یکی از این سهمیه ها مربوط به کاراته کای زن شهرری است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه