مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پخش زیارتنامه حضرت عبدالعظیم(ع) از گلدسته‌های مساجد تهران

همزمان با شب میلاد حضرت عبدالعظیم(ع)، زیارتنامه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از گلدسته‌های مساجد استان تهران پخش می‌شود.

همزمان با شب میلاد حضرت عبدالعظیم(ع)، به صورت هماهنگ زیارتنامه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از گلدسته‌های مساجد و اماکن متبرکه استان تهران پخش می‌شود.

در این پویش سراسری که پنجشنبه، ۲۹ آبان‌ماه مقارن با شب میلاد مسعود حضرت سیدالکریم عبدالعظیم حسنی(ع) به طور هماهنگ بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود، صوت قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم(ع) از مأذنه‌ مساجد و اماکن متبرکه استان تهران طنین‌انداز خواهد شد.

در این شب خجسته همگان با نوای روحانی زیارتنامه سفیر امام هادی(ع) دل را روانه این صحن و سرا خواهند کرد و با توسل به این محدث علیم و امامزاده واجب‌التعظیم که مرقد مطهرش قبله تهران و کربلای ایران است با سوز دل دست به دعا و نیایش برداشته و برای رفع بیماری کرونا و مشکلات مؤمنین زیارتنامه این سلاله پاک امام حسن مجتبی(ع) را زمزمه خواهند کرد.

همچنین در خبر دیگری آمده است؛ به همت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، در ایام میلاد مسعود حضرت سیدالکریم، عبدالعظیم حسنی(ع)، بیش از ۵۰۰ پرس غذای حضرتی و ۱۷۰ بسته ارزاق در روستای ترک‌آباد منطقه مرتضی‌گرد شهرستان ری، بین فقرا و مستمندان توزیع شد.

 

پخش زیارتنامه حضرت عبدالعظیم(ع) از گلدسته‌های مساجد تهران

 

خادمان اداره نذورات و هدایای مردمی با توجه به شرایط پیش آمده در مورد بیماری کرونا، با حضور در مناطق محروم به توزیع غذای متبرک حضرتی و بسته‌های ارزاق می‌‎پردازند تا نیازمندان در این ایام خجسته میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) باشند.

بانیان خیر می‌توانند نذورات و هدایای نقدی خود را به شماره کارت بانکی ۵۱۰۳-۱۹۴۲-۴۶۱۰-۶۳۹۳ واریز کنند و یا با شماره ۵۵۹۳۸۰۰۹ تماس گیرند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه