مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رونمایی اشعار شاعران «ری» در «فصل شعر»

اشعار 13 تن از شاعران شهرستان ری در مجموعه «فصل شعر» (آثار برگزیده شاعران انجمن های ادبی استان تهران) منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مجموعه «فصل شعر»، 30 شهریور با حضور «احد جاودانی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و نمایندگان انجمن های ادبی رونمایی شد که در آن اشعار منتخب شاعران شهرستان های استان تهران منتشر شده است.

در این مجموعه شعر، اشعاری از رحیم زریان، محمد شجاعی، علی نصرآبادی، مهدی میرآقایی، یدالله قائم پناه، آسیه رحمانی، محمود احمدی، ابراهیم شفیعی، سعادت سلیمانی، مرتضی طهماسبی، محمد قدیمی، صبا کمالی سرشت و کیون محب خسروی در قالب 34 قطعه شعر به زیور طبع آراسته شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این مراسم اظهار داشت: شعر، زبان بیان هر آنچه بیان نشدنی و وسیله ابراز ناب ترین احساسات با تاثیرگذاری انکار ناشدنی است.

وی افزود: به یقین یکی از وظایف اصلی متولیان فرهنگی، ایجاد بستر و زمینه های بروز و ظهور استعدادها و آثار ادبی و هنری و معرفی صاحبان آنها به جامعه است.

«احد جاودانی» اضافه کرد: در این راستا، بخشی از آثاری که توسط شاعران اقصی نقاط استان تهران، سروده شده است را منتشر تا در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه