مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ساخت نخستین بیمارستان جنرال کشور با رویکرد توانبخشی و روانپزشکی

مدیر منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: نخستین بیمارستان جنرال کشور با رویکرد توانبخشی و روانپزشکی، تحت نظارت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ساخته می‌شود.

حمیدرضا کوثری افزود: این بیمارستان منحصربه فرد با ۵۴۹ تخت در مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی که در منطقه امین آباد شهر ری واقع شده است، ساخته خواهد شد تا ضمن ارائه خدمت پزشکی و درمانی به ساکنان این منطقه از استان تهران، پاسخگوی نیازهای توانبخشی و روانپزشکی بیماران از سراسر کشور باشد چرا که هم اکنون سرانه تخت توانبخشی و روانپزشکی کشور نسبت به جمعیت، بسیار اندک است.

وی افزود: مطالعات توسعه سایت بیمارستان روانپزشکی رازی و طرح جامع این بیمارستان با حضور مسئولان مختلف مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و در پی این برنامه و تبادل نظرهای انجام شده، مقرر شد که مراحل مناقصه ساخت بیمارستان  ۵۴۹ تختخوابی طی دو ماه آینده انجام شود.

مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: طی این مدت، مطالعات و طراحی بیمارستان انجام می شود، ضمن آنکه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به عنوان بهره بردار ، نیازهای توانبخشی و روانپزشکی این بیمارستان را براساس آخرین استانداردهای روز دنیا مورد بررسی و به وزارت بهداشت اعلام می کند.
کوثری افزود: در این برنامه در خصوص نوسازی ساختمان ها و بخش های فرسوده بیمارستان روانپزشکی رازی و تجمیع بخش های پشتیبانی و اداری این مجموعه بیمارستانی نیز تبادل نظر شد.
وی ادامه داد: فعالیت های اجرایی برنامه ریزی شده در مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی توسط مدیران فنی و عمرانی وزارت بهداشت، وزارت راه و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مورد بررسی و تایید قرار گرفت.
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تحت نظارت وزارت بهداشت و از طریق دو بیمارستان تخصصی توانبخشی رفیده و روانپزشکی رازی و دو کلینیک پزشکی – توانبخشی اسماء و نظام مافی و بکارگیری توان علمی و تخصصی اعضای هیات علمی که از متخصصان بنام کشور می باشند، انواع خدمات حیطه فعالیت خود در حوزه های « توانبخشی، سلامت روانی و سلامت اجتماعی » را به بیماران و نیازمندان جامعه ارائه می دهد.
مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی که در منطقه امین آباد شهر ری واقع شده، به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین مرکز روانپزشکی کشور و خاورمیانه، تحت نظارت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، انواع خدمات تخصصی و درمانی مربوط به اختلالات اعصاب و روان را با تعرفه دولتی به بیماران و نیازمندان ارائه می دهد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه