مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیگیری‌های فرمانداری برای انتقال آرادکوه و دفن زباله‌ها به منطقه‌ای دیگر

فرماندار ری گفت: در تلاش هستیم آراد کوه و مرکز دفن زباله که مدت هاست در ری قرار دارد را به نقطه‌ای دیگر منتقل کنیم.

توکلی فرماندار شهرستان ری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در نشستی با اصحاب رسانه، ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در حوزه‌های عمرانی، اشتغال، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در روستا‌های تابعه و تشریح پروژه‌های در دست اقدام این بخش گفت: یکی از بخش های مورد توجه، احیا و حفظ محیط زیست است که در این راستا نیز در تلاش هستیم تا آراد کوه را از ری به مکانی دیگر منتقل کرده و بعد از ۵ دهه دفن زباله به فکر روش‌های جدیدی در این عرصه باشیم.

او در ادامه درخصوص حمل ونقل در ری گفت: در این مورد نیز اقداماتی انجام شده از جمله پیگیری بهره برداری هر چه زودتر خط ۶ مترو به مجموعه حرم عبدالعظیم(ع) و همچنین انجام مقدمات راه اندازی راه آهن ری که امری بسیار تاثیر گذار در توسعه شهرستان ری خواهد بود.

توکلی در خصوص پیشرفت‌های حوزه سلامت در ری نیز گفت: بیمارستان فیروزآبادی پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته است و دانشکده دندانپزشکی ری نیز مقدمات تاسیسش شروع شده که راه اندازی آن که هم از نظر علمی و هم خدمات دهی در ری بسیار مفید‌خواهد بود.

او در ادامه درباره مشکلات آب شرب گفت: بیشتر روستا‌هایی که نزدیک به مرکز شهرستان هستند آب شرب مناسبی دارند و در روستا‌های پر جمعیت نیز مخازن آبی را فراهم کرده ایم.

فرماندار ری از رفع مشکلات قطعی برق نیز خبر داد وگفت: با تمهیدات انجام شده در یک سال گذشته قطعی برق به حداقل رسیده و رضایت نسبی مردم را به همراه داشت.

توکلی در پایان درمورد ساخت و ساز‌های غیر مجاز گفت: با جدیت تمام پیگیر این موضوع هستیم و تاکنون نیز مورد خاصی گزارش نشده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.