مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: کارگروه اخذ سند برای املاک آموزش و پرورش تشکیل شود

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به افزایش قیمت املاک در این شهرستان، شایسته است کارگروهی برای گرفتن اسناد مالکیت واحدهای آموزشی نهاد آموزش و پرورش تشکیل شود.

0 72

حسین توکلی کجانی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: متاسفانه گاهی پیگیری های لازم نمی شود و در یک بلاتکلیفی حکم تخلیه مدرارس از سوی افراد شخصی گرفته می شود که دردسرهایی برای مجموعه شهرستان ایجاد می کند.

وی به رعایت عدالت در بخش های مختلف آموزش و پرورش اشاره و خاطرنشان کرد: اینگونه نباشد که یک مدرسه را بیش از حد تحویل بگیریم و مدرسه دیگر مشکل داشه باشد.

این مسئول افزود: انتصاب مدیران در آموزش و پرورش براساس شایسته سالاری باشد که البته در ری این مهم وجود دارد، مثلا برای انتخاب رییس یک ناحیه همه درخواست بدهند و مشخص شود که چه کسی قابلیت دارد و این کار باعث کادرسازی در آموزش و پرورش می شود.

توکلی بابیان اینکه شهرری نخبگان زیادی در حوزه های مختلف داشته است، تصریح کرد: همه این نخبگان پرورش یافته مدارس شهرستان هستند و بنابراین باید مدیران وقت بیشتری بگذارند و مطالبات را پیگیری کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری اضافه کرد: اگرچه در دولت تدبیر و امید برای ایجاد اشتیقاق در معلمان بویژه در حوزه اقتصادی کارهای بزرگی انجام شد اما به خاطر شرایط اقتصادی حاکم در کشور شاید رضایت کامل معلمان را نداشته باشیم.

این مسئول با اشاره وجود صنایع در شهرستان ری افزود: در بازدید وزیر صمت از شهرک صنعتی شمس آباد فشافویه قرار شد هنرستانی در کنار این شهرک برای تامین نیروی ماهر واحدهای تولیدی احداث شود.

وی تاکید کرد: ایجاد یک هنرستان صنعتی از اولویت های شهرستان است که امیدواریم به عنوان پایلوت در بخش فشافویه و کنار شهرک صنعتی شمس آباد احداث شود.

توکلی کجانی یادآور شد: در شهرستان ری اراده قوی و محکمی برای پیگیری مسایل آموزش و پرورش وجود دارد که این پیگری موجب افزایش رضایت دانش آموزان، خانواده ها و معلمان می شود.

ساخت مدرسه برای اتباع، ایجاد مدارس در مناطق فاقد دهیاری، احداث مجموعه رفاهی برای فرهنگیان، برنامه ریزی برای کنترل استرس کنکوری ها، ساماندهی توزیع معلمان از دیگر درخواست های فرماندر شهرستان ری بود.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.