مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خانه جوان در کهریزک راه اندازی می شود

وعده مسؤلین ۱

بخشدار کهریزک در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان بخش کهریزک از راه اندازی خانه جوان در شهرهای باقرشهر و کهریزک خبر داد

امین بابایی در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان بخش کهریزک با اشاره به تأسیس خانه جوان در بخش کهریزک اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های ورزشی و روحیه ورزشکاری و قهرمانی در دو شهر باقرشهر و کهریزک تلاش داریم تا با تخصیص مکانی مناسب، دو مجموعه خانه جوان را در بخش کهریزک احداث کنیم.

وی بیان کرد: استفاده از تفکر جوانان در حوزه هنر و مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نقش تأثیرگذاری در بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود دارد و شرایط را برای ادامه مسیر پیشرفت بدون توقف فراهم می‌کند.

بخشدار کهریزک افزود: اولویت نگاه کار ما در همه زمینه‌ها باید جوانان باشد و در بسیاری از موارد حتی بدون هیچ هزینه‌ای می‌توان از استعداد و توان جوانان استفاده کرده و موفق شود.

ابایی با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای توسعه بخش کهریزک گفت: اعتقاد ما به افزایش نقش و حضور جوانان در مجامع و تشکل‌های‌ مختلف است تا با شکل‌گیری ادبیاتی مشترک بتوان از ظرفیت آن‌ها برای رشد و آبادانی بخش کهریزک استفاده کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه